![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() allemaal komen !!!!!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 28-08-2004 13:43] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
waar? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Roggel. ![]() |
|
... als ik nou toch eens een auto had... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
![]() tussen roermond en weert wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
jezus, hoe moet ik nou weten dat een of ander gehucht Roggel heet ![]() bij nader inzien wist ik dat wel, maar het was nogal passieve kennis. waar ligt dat ergens? (edit: dat heeft she devil al gezegd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-08-2004 13:49] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:hehe daar dus ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
beetje ver, dat gaat hem niet worden. nou ja, waarschijnlijk was het hem sowieso niet geworden ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Tof maar waarom nu altijd die death invloeden AARGHHH! ![]() |
|
Tussen Roermond en Weert een een kut eind weg, vanuit Friesland ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja het heerst ook gewoon zoo hard, zelfs de thrash kan er niet onderuit ![]() Euhh en nee ik kom niet, veeeeel te verweg! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Dat vroeg ik me ook dikwijls af ja. I am the 1%. ![]() |
|
Ik wil wel weer eens een pure thrash band horen, al dat ge death/thrash is zo afgezaagd...maar ja voor thrash hebben niet veel zangers de juiste stem...grunten is altijd makkelijker! ![]() |
|
quote: ![]() maarre misschien wel aanwezig han ![]() zzz ![]() |
|
een thrash fest zonder thrash bands, whaha apart. ![]() |
|
quote: ![]() Ik ga er denk ik ook niet heen....Tever weg... .. ![]() |
|
quote: ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
geen slecht idee, als ik dan mijn verjaardag niet hou kom ik denk ik wel ![]() |
|
quote:idem! ![]() |
|
Heeft potentie. Heeft zeker potentie. Hoe is 't bier in Roggel ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Nederlands => ![]() ![]() |
|
Goedkoop, verwaterd en duur.. I like it. Ik ben d'r. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
volgende week mensen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
onee, dan is mijn verjaardag ![]() |
|
quote:extra feest dus ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |