|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
is er al Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: trots op je topic ja? |
|
quote: compensatie heet dat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dit topic bestaat al geloof ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hehe |
|
quote: hehehe, klopt jouw reactie ook [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-08-2004 17:22] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
maar dan zonder sleutel |
|
het is toch slotJE? dit is meer slot... kijken of we eerst de replies hier boven die van het andere topic kunnen krijgen sluiten de mods vast de verkeerde [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-08-2004 17:29] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
schiet al aardig op zo, plus, dit is een officieel pinow topic he anyway, ik zal er zijn |
|
quote: officieel pinow topic hehehe ja, dat is waar. ik verheug me er nu al op de mogelijkheid om te bitchen over het feit dat de mijne gesloten wordt oh boy oh boy oh boy Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ende lalalalala Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: gelukkig zijn we erg ontopic |
|
ik ben alvast aan het oefenen voor meezingen met Steal Sessions, die hebben vast een nummer met lala erin edit: Paint it Black bijvoorbeeld [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-08-2004 17:34] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: en natuurlijk hebben we het stukje: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH AAAAAAAAAAHHHHH ook nog |
|
quote:doo wah diddy diddy dam diddy doo! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: en natuurlijk het met bier zwaaien tijdens Maid of Orleans |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@spectre: death metal = gay quote: of altijd? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja hallo, wanneer moet je het drinken dan? nadenken olavke |
|
quote:als het bij het zwaaien eruit floept natuurlijk! hmm, dat is trouwens een discutabele uitspraak Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dude... |
|
quote: dusssss lalalalalaa!! en het oude topic is verslagen, woot! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |