|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hij was er ook in het wit, voor de complete collectie moet je www.alanparsonsmusic.com checken, maar ik vond deze het mooist. Strak model en goede kwaliteit stof. Koste 25 euro. Nieuwe cd koste 15 euro, en die is het ook waard! Prachtig artwork Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hahaha ja ik zag het ook. Lag helemaal in een deuk (Maar ik vind Southpark dan ook wel lachen) Ik ga morgen ook maar eens langs in de 013. Voor nop, uiteraard Inter faeces et urinam nascimur |
|
ik ga morgen ook maar ff kijken |
|
quote: Ehms ben je niet in de war met austin powers? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
feitje: Mike Myers (Austin Powers) is zelf fan van Alan Parsons Project en heeft het daarom gebruikt, het is dus geen afzeik actie zoals veel wordt gedacht... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij is niemand hier zo stom om het als een belediging voor Alan te zien. Op de muur daarintegen.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Leg dat een suit "op de muur daarintegen"? Wat wil je daarmee zeggen? [Dit bericht is gewijzigd door Sludge op 05-10-2004 20:12] |
|
quote:ik vind het ook grappig hoor, Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik denk "op de muur daarentegen" Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Zo, dat was weer een lekker concertje zeg, wát een muzikanten (en vooral die drummer stond echt te kijken) Na de tijd nog ff nagedronken met de crew... Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Jammer dat er op de muur niet zo gehapt wordt dan hier. Dan konden we echt lachen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Was een geweldig concertje, alleen jammer van de zitplaatsen. Khad liever gestaan. Het was echt zo goed dat je je ging ergeren aan alle dingen die net niet perfect waren. Kheb bij de uitgang nog een glimp van jebes opgevangen maar toen ik buiten was zag ik em niet meer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik heb jou ook niet gezien :S Van mij hadden die stoeltjes niet gehoeven. Ik heb het hele concert tegen de bar (rechter bar beneden) aangeleund en staan te genieten...wat een goed concert zeg Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Jij liep op dat moment naar buiten dus vandaar. Ik riep nog maar dat hoorde je niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Helaas Waar heb jij je tijdens het concert bevonden? Ergens bij de bar boven ofzo, ik heb namelijk nog wel een beetje rondgekeken..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik zat zeg maar voor het drumstel, ter hoogte van de geluidsman. Dus jij zat precies aan de andere kant van de zaal. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vanavond ga ik ze weer zien. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
waar? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
shit helemaal gemist dattie weer in Nederland was, anders was ik gister wel afgereisd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Me too Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |