|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Geweldig optreden, die kan erbij worden geschreven in mijn top 10. [Dit bericht is gewijzigd door Sludge op 12-09-2004 16:38] |
|
Heeft er iemand toevallig foto's gemaakt van deze avond? |
|
foto's kun je zien op oa: http://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=152 |
|
Ze zien er gaaf uit!, ik had ze eik nodig voor een recensie, maar ik wilde ze eigenlijk bij een recensie van die dag plaatsen. En alhoewel ik maar een simpel non-profit site(je) heb zal er dat wel niet inzitten. Ik zal ze zowiezo eens emailen |
|
quote:hoe was de recensie van mennen? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
IMHO te kort om er een indruk van te krijgen Dat kan natuurlijk ook iets zeggen over het optreden, maar daarover lees ik zowel goede al slechte reacties. Ik kan er helaas niet over meepraten, ik wilde foto's maken die avond ik kon helaas niet bij zijn. recensie |
|
Ik ben het helemaal met je recensie eens! |
|
Hij is niet van mij, maar ik zal het aan Michel doorgeven |
|
Hahaha, wat is dat Whitesnake toch een kankervette fucking gave band bedoelde ik natuurlijk, hahaha. Kan een mod hier gewoon een algemeen topic van maken? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 12-09-2006 15:13] |
|
zo 21 dec 08 Whitesnake Genres: metal Algemene informatie: Aanvang 20:00 | Zaal open 18:30 | VVK vanaf 30-8-2008 Ticket € 44,00 | Servicekosten € 4,10 | Dommelsch zaal Voor de liefhebber zou ik maar zeggen. |
|
Jezus wat een prijs, wel gaaf maarja voor die prijs sla ik over denk! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Grappig dat men vier jaren geleden precies hetzelfde posten. Toen kostte het 40 euro... |
|
quote: Kon David Coverdale toen nog wel zingen? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik zou het je niet kunnen vertellen, ben er niet geweest. Heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen. |
|
quote: Neem aan van wel aangezien dat nu ook nog goed gaat? De goede man mag alleen wel wat langer warm zingen. Tijdens Arrow kwam hij ook pas op de tweede helft een beetje op gang. Verder nog mensen wel aanwezig? (ik dus wel) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
nee man, die keerl kan echt niet meer zingen. |
|
Daar denken dan toch wel heel veel mensen anders over hoor. Donders, ik heb het nog nooit zo druk in de 013 gezien.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja en op Graspop stond het veld ook stampvol. Da's natuurlijk niet puur om hoe Coverdale tegenwoordig zingt, maar doordat ze een enorm grote naam zijn. Zelfs met de makkelijke nrs qua zang redde hij het niet lekker. (op youtube staan wel liveopnames van de Arrow waar je was, luister maar es goed.. manman) Laat die keerl voor de gein Sailing Ships (dat einde vooral..) oid es proberen live.. :') [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-12-2008 7:53] |
|
Arrow was ook erg ruk. De oude man en de rest deden het aanzienlijk beter deze avond. Vergeleken met een zekere Sabbath man doet hij het voor de leeftijd toch goed hoor Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |