IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : RSS voor ZwareMetalen? Vorige pagina
TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 27-07-2006 21:51 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 21:43 schreef Jenje het volgende:
Moet je toch ook eens op je eigen siteje letten, Agalloch onder de sludge categoriseren is als breezer onder de whiskeys scharen ...

Of heb je soms weer bezoekers nodig?


we hebben aan bezoekers niks te klagen. RSS bieden we overigens ook aan. wel jammer dat jullie een oproep voor een metal recensent die wij zoeken op jullie forum wegmodereren, waar ben je bang voor?

en Jenje, je moet toch eens wat beter gaan lezen alvorens commentaar te geven, misschien ga je dan ook minder met oogkleppen op met muziek om en lopen de lezers hier niet in bosjes weg van ZM. We doen zoveel aan reviews en genres dat we bepaalde subgenres samen zetten, vanuit het oogpunt van dark music is het dus ook vrij logisch om een categorie als deze te nemen:

Band: Agalloch(int)
Label: Grau
Genre: doom (doom / death / stoner / sludge)
Type: cd
Grade: 9.5
Review by: David
Website: http://www.agalloch.org/

andere Agalloch releases staan weer in andere categorieen ingedeeld, net naar waar het album het meest in de buurt zit. Zo staat er een onder dark metal, en ook een onder folk.

als je kijkt bij het genre overzicht ( http://www.gothtronic.com/?page=23&action=genres ) op onze site en beseft in welke breedte wij muziek behandelen dan snap je wel wat beter het hoe en waarom van een dergelijke indeling.

overigens, heb je de recensie van de nieuwe Agalloch bij onze site eigenlijk wel gelezen? of ben je zo iemand die maar wat reutelt en doorklikt? We zijn benieuwd naar de recensie van de schitterende nieuwe Agalloch cd op ZM !

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 27-07-2006 22:01]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2006 23:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Honger ja?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-07-2006 23:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

On fucking topic. Bitchfighten doen jullie maar in de flamecage, msn, via de mail, IRL, what ever m'okay.

Volgende offtopic posts worden gemod.

Dank u.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-07-2006 23:37 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

[Illu maakt Snaack's woorden waar..]

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 27-07-2006 23:38]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-07-2006 23:54 by Doomy Profiel van DoomyQuote dit bericht

[Fire ook]

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 28-07-2006 12:38]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen