|
Auteur: |
|
|
Jeuj, misschien wel even kijken, is toch dichtbij |
|
Grmlblbm... volgens mij is dat tegelijk met iets anders in m'n agenda, Ludo Slechte timing I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik zou best wel willen komen, maar waarom zo laat? Dan weet ik niet of ik nog een trein naar huis krijg |
|
Ik ben er natuurlijk bij Tot in little devil danwel extase Ludas Inter faeces et urinam nascimur |
|
Kom ik ook wel ff kijken, beetje grolsch drinken is nooit weg. |
|
fuck.. wegens verplichtingen kan dez eklootzak niet komen zuipen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Overigens staat Martyr in het voorprogramma. |
|
Welke Martyr? |
|
quote: de nederlandse black metal band "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
vrijdag 17 = morgen, voor de zekerheid: SauroN = www.saurondeathsquad.com Martyr = www.martyr.nl LittleDevil = Stationsstraat27, 300m vanuit NS-Tilburg. |
|
Is de cd morgen nog wel te koop? Aangezien vertraging had/heeft opgelopen??? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Fuck nee, dankzij een fout van de perserij komt de CD een maand later uit. Deze is morgen dus niet verkrijgbaar. Zware bagger dus.. |
|
Dat was weer een lekker metalavondje in de Little Devil! En fucking druk man. Tering. Hele zaal en café afgeladen Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:die kristenen die vandaag in roosendaal staan? An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: Schoppen, allemaal. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Kai-leuk! Waag eens een dansje! |
|
Huh? WTF? Zijn die Martyr-gasten Kristenhonden??? Naja.. cd'tje klinkt iig errug lekker. Heel erg lekker. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Heb je het logo van de band ooit gezien? Daaraan te zien zijn het geen christenhonden. |
|
mijn argument Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik kom hier nooit, maar toevallig zie ik dit topic. WIJ ZIJN ONDER GEEN BEDING CHRISTEN of MOSLIM LIEFHEBBERS! Waarvan akte. |
|
...das jammer, ik had Martyr toch graag een x zien optreden tijdens ''Knevel op zaterdag'' vd EO. |
|
Ik hoorde iets van christen geruchten hier. Tsssss... Voor de rest: Wat Invocator Martyrii zei. |
Index / Concerten |