|
Auteur: |
|
|
Wij zijn op zoek naar een zanger met een goede "black scream". Het is zeker hoorbaar, alleen minder goed verstaanbaar. Kortom wij spelen black/death-metal. De leeftijden variëren van 23 tot 30 jaar en we komen uit de omgeving van Den Haag. Heb je interesse, stuur even een mailtje naar info@reborn.biz Kijk voor meer informatie op onze site: www.reborn.biz |
|
. spelfout weggehaald... |
|
quote: ihsahn@usethefuckingsearchorDIE.noob Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Reborn > Totaal aantal posts > 2. fuck off. |
|
Rode rozen, door mij gekozen .... |
|
onwijs slome mods tegenwoordig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik hoorde pas, dat de zangers op zijn. Oud Vuil. |
|
ik kon altijd zeer fraai psalmpjes kelen op de christelijke basisschool in Roden! Geinteresseerd? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
hoe on-kvlt eigenlijk.... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
En? Al een zanger gevonden? Ik ben trouwens op zoek naar een lieve zorgzame vrouw, in welke category moet ik dan een topic openen? |
|
quote: Geen,gewoon in de muziekantenbank topic. .. |
|
Schreeuwen jongens:"Slotjeeeeee" F*ck hippies |
|
"Slotjeeeeee" .. |
|
Deze kan dicht, voor dit soort advertenties hebben we dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=861066 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Index / Heavy Metal |