|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehehe, schenker was daar 20! Enorm vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Verdomme, waarom ben ik nou niet gewoon gegaan... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+1 mezelf... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Temple Of Rock", the new album from legendary guitarist Michael Schenker, will be released on September 7 in Japan. The CD will arrive in the U.K, on September 26 The CD will reportedly feature guest appearances by the following musicians: * Rudolf Schenker (SCORPIONS) - Guitar * Pete Way (UFO) - Bass * Neil Murray (BLACK SABBATH, WHITESNAKE) - Bass * Chris Glen (MSG) - Bass * Simon Phillips (TOTO, THE WHO, JUDAS PRIEST) - Drums * Carmine Appice (KING KOBRA, VANILLA FUDGE, ROD STEWART, JEFF BECK, OZZY OSBOURNE, BLUE MURDER) - Drums * Chris Slade (AC/DC) - Drums * Don Airey (DEEP PURPLE, RAINBOW) - Keyboards * Michael Voss - Vocals * Myles Kennedy (ALTER BRIDGE, SLASH) - Vocals "Temple Of Rock" track listing: 01. Intro 02. How Long 03. The End Of An Era 04. Saturday Night 05. Fallen Angel 06. Hangin' On 07. With You 08. Miss Claustrophobia 09. Scene Of Crime 10. Lovers Sinfony-Speed 11. Stormin' In 12. Speed 13. Before The Devil Knows You're Dead 14. How Long (guitar battle version) 15. Remember (bonus track for Japan) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ben benieuwd dan, goeie muzikanten zeg. Dit moet haast wel goed gaan deze keer.......".. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hm. Ik ben er niet kapot van. Nummer is wel een beetje elevator hardrock. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pinkpop 1981. Wat een vette clip, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaaf. Met Doogie White. Die zat toch bij Rainbow ooit? Jammer dat Simon Philips niet meer meedoet trouwens Herman van de bakker |
|
Into the Arena Attack of the Mad Axeman Victim of Illusion Cry for the Nations Let Sleeping Dogs Lie Armed and Ready Coast to Coast Assault Attack Desert Song Dancer Captain Nemo This Is My Heart Save Yourself Love Is Not a Game Shoot Shoot Rock Bottom Doctor Doctor Setlis van MSG in Japan, Tokyo, laatst. Wauwie. En ook nog eens: Ted McKenna (drums), Steve Mann (guitar and keyboards), Chris Glen (bass) and no less than three of MSG’s legendary vocalists: Gary Barden, Graham Bonnet and Robin McAuley. Nummers van assault attack mét graham bonnet. Blijkbaar komt er een dvd van uit. https://roppongirocks.com/2016/08/25/gig-review-michael-schenker-fest-rocks-tokyo/ VIESPEUK!!! |
|
Hoes van de nieuwe plaat. geen msg, maar toch. lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |