|
Auteur: |
|
|
my reply crew --> sick of you! |
|
whoooaaaa wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
vette line up, helaas spelen we dan al in grootebroek |
|
Vind het helaas een vrij slappe line-up, hadden ze meer van kunnen maken imo. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
de meeste bands heb ik niet in actie gezien in de huidige line up... pyaemia is alweer 1999 dat ik ze voor het laatst zag |
|
Line up boeit niet hehe... We hebben grolsch en metal, meer heb je niet nodig! Plus ik kan desgewenst naar huis kruipen. |
|
op lowlands was ook grolsch en geen ben... |
|
lowlands? kan me niet herinneren dat dat een vet beukfestijn moet voorstellen, heb ik wat gemist dan? |
|
Dat wordt denkik even op en neer deel-taxi'jen van de tweeling naar metro en terug. |
|
K heb er zeker zin in |
|
In da house Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ff heel hard omhoog dit topic volgende week mensen! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
wellicht dat ik even kom neuzen. |
|
ben je een eskimo? |
|
quote: David de Kabouter |
|
quote: hihihi |
|
Wij komen ook, maar dat staat al op de flyer [Dit bericht is gewijzigd door JaRoel op 01-10-2004 0:05] --> http://www.grindustry.nl<-- |
|
Heb alleen de eerste 2 bands gezien, daarna naar een verjaardag. Grindustry vond ik alleen maar herrie, en Sanguinary was ook niet echt mijn ding. Wel tof om te zien dat die bassiste een echte metal-uitstraling had op het podium. Vaak staan mooie meiden op het podium alleen maar mooi te zijn zonder ook maar iets van uitstraling te hebben. Tof om te zien dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hoe was het verder, beetje druk? Was van plan om te komen maar door een aanval van totale lamheid ging dat niet meer. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
Index / Concerten |