|
Auteur: |
|
|
ik zal er zijn... zal wel super uitlopen, of niet? |
|
oeh is er savonds nog n lift trug naar limburg te krijgen? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik weet niet, zoveel limburgse bands staan er niet... wij denk ik niet, we komen normaal met busje+chauffeur... 6 man. probeer fubar |
|
Veel te ver, ik kom niet. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: als we met de auto komen kan je wel een lift naar den haag krijgen OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
wel jammer dat die apen van suppository spelen |
|
Nog maar vermelden, allemaal komen dus, brutertje avond beuken/grinden [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 27-09-2004 22:04] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
heb er zin innnnnn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was gezellig ! niet helemaal tot het einde gebleven, maar de rest van de bands zie k vandaag toch weer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was een goede avond, jammer dat er weinig mensen waren bij aanvang, dus hebben we de aangepaste set maar gespeeld OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
we waren te laat voor de eerste band, en toen gingen er 2 bij ons wandelen omdat ze dachten dat de 2e band dus de eerste was... zodoende waren we weer te laat voor ons eigen optreden. gelukkig heeft fubar willen ruilen!! |
|
1e band waren wij dus, was ook belachelijk vroeg als de zaal om 9 uur open gaat, om dan om 10 over te spelen na ja volgende keer beter(i.i.g. geld en bier ) [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 23-10-2004 17:46] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
Index / Concerten |