|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kan je kaartje heel eenvoudig via internet kopen op www.ticketservice.nl, dan hoef je ook niet op tijd bij het post kantoor te zijn |
|
35 euro!!! 2 jaar geleden in 013 was het nog 20 euro, ook met After Forever erbij. *edit* Vandaag is het precies 2 jaar geleden [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-09-2004 19:21] |
|
Ja maar nu is de duitse topper Imperia er ook nog bij |
|
sjeesj... tword echt allemaal duurder maar goed, om nou helemaal naar amsterdam af te reizen voor nightwish.... O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: ....dat vind ik het wel waard How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: Dan moet je wel erg homo zijn ja. |
|
hmm, ik heb ze laatst gezien op Dynamo, en vond er niet echt veel aan. |
|
quote: Och, zes jaar terug in vera was het nog iets van 12 gulden, in voorprogramma van rage. |
|
quote: Daar was het enige leuke het vuurwerk idd. spelfout weggehaald... |
|
Ik heb hier nog een kaartje van dat concert in de paradiso aanstaande in september, iemand kopen? |
|
quote: ik weet het niet, ik denk dat ik dan wacht totdat ze op een leuk festival staan waar ik voor bijna hetzelfde geld 50 bands kan zien O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik heb al kaartjes |
|
quote: Arghhhh. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Je kan niet ontkennen dat het overzichtelijker en duidelijker is. How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: goed gedaan hoor, ik wist het toevallig al wel, maar er zullen vast mensen zijn die er wel wat aan zullen hebben |
|
35 euro..is best wel wat als je ook nog de trein en bus moet betalen... |
|
quote: Je kan natuurlijk liften Je kan ook proberen met iemand met kortingskaart mee te reizen How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Jeuj..misschien ga ik wel kijken, ben niet zo'n Nightwish fan, maar m'n ouders wonen toch schijtdichtbij A'dam |
|
Heb een keer gelift, liep niet zo lekker af, dus, nee bedankt |
|
Lekker opgerekt? Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb een kaartje, Ik heb een kaartje, Ik heb een kaartje, quote: Kom gezellig langs, we hebben nog wat te bespreken Wiegen Meister ! |
|
Het is al bijna zover, nog maar twee weekjes! Tering, die kaartjes heb ik allang thuis liggen.... |
|
tering tering tering, ik las net iets over veertig euro per kaartje idioten! |
|
Maar daarvoor krijg je wel de silicone tieten te zien van de heroine hoer van Imperia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |