![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga er zijn ![]() Signature ![]() |
|
Op www.goudvishal.nl kan je gewoon reserveren ![]() |
|
quote: Doe ik dat maar. bedankt. ![]() |
|
Ja dan gaan we zeker weten weer naar de Baroeg! ![]() Kankerlul ![]() |
|
Ik ben er bij op 1 Oktober in Arnhem ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
als marco gaat ga ik ook maar ![]() An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips ![]() |
|
Ik ga naar de Baroeg! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
2 oktober is er in Ingelmuster optreden van W&D, Garmenhorde, Grimm en nog één. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik dacht in de Baroeg ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: nee, grimm kon juist niet spelen omdat het in ingelmunster moet en W&D + garmenhord zouden zowiezo niet spelen in de baroeg.. gaat er toevallig nog iemand uit omg den haag/rotterdam richting arnhem? ik wil W&D namelijk wel erg graag zien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Nope, in Ingelmuster, Leer, Bottn en Pin(t)n ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Nog effe de affiche geven ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Handig twee vergelijkbare Gig.'s op een avond. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Je leest verkeerd, W&D en Garmenhorde treden NIET op in Baroeg maar wel in de Goudvishal in Arnhem. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Of jij leest het verkeerd. Ik zeg 'vergelijkbare' niet 'dezelfde/gelijke'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Tja, je kan jezelf ook zo moeilijk gaan opsplitsen in twee he om beide te zien. Ingelmunster is wel in West-Vlaanderen en ben zelf ook een West-Fluut, zodus, is veel dichter dan Rotterdam. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zal er zijn in de goudvishal. ![]() |
|
Ik ga straks kaartjes kopen. Hopend dat de Dollhouse ze heeft. Of de Waaghals. Of de Kroese. En anders moet ik alsnog online bestellen... ![]() |
|
quote: je kan op de website reserveren ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Ik ben vandaag langs de Dollhouse geweest, en de kaartjes zijn niet in de voorverkoop. Ik heb er dus eentje gereserveerd op de site van de Goudvishal. ![]() |
|
quote: Beli, mocht je vervoer nodig hebben, ik ga met de wagen vanaf de kust. Moet maar mailen indien interesse. ![]() 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Zo, maar effe gereserveerd. ![]() |
|
quote: Ik dus gister ook halve stad af gesjouwd. Kroese was dichter bij werk, maar die wisten van niks, en bij de Dollhouse wisten ze het gelukkig wel. Dus ook zojuist gereserveerd. ![]() |
|
quote: Is goed, dit zie ik wel zitten ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |