|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja wijsneus, dat is zo. |
|
dank voor het welgemeende compliment.....en dito antwoord. |
|
quote: Heb nu al vaak genoeg meegemaakt dat ik het hoofdprogramma voor een behoorlijk lege zaal heb zien spelen omdat iedereen huiswaarts was gegaan vanwege de tijd. Dus ik denk dat het wel zo is, iig in nl. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
*kick* |
|
ben aanwezig |
|
Grom, grom, grom....waarom zo ver weg? Waag eens een dansje! |
|
Tijd voor een lijstje: -Mark Z -MetalJan |
|
-Mark Z -MetalJan -Meltdown Ik ben waarschijnlijk in de Goudvishal aanwezig, samen met Tormented Soul en Kreator Kevin waarvan ik niet weet of 'ie ooit op dit forum heeft gezeten. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Oh, in welke volgorde speelt de package nu? Lijkt me niet leuk om Kataklysm of Into Eternity te moeten missen omdat die fags van Mystic Circle zonodig voor moeten. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Als ik de site van de Baroeg mag geloven: Mystic Circle -> Into Eternity -> Graveworm -> Kataklysm Dus dat wordt voor mij waarschijnlijk geen Kataklysm... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kanker. Nou ja, als Kataklysm voor 11 uur ofzo afgelopen is kun je denk ik de trein nog wel redden (gokje, weet nog niet hoe laat alles gaat). Jullie zijn allemaal negers! |
|
denk dat het wel veel later afgelopen is |
|
-Mark Z -MetalJan -Meltdown -Meridian (GVH) |
|
quote: Optimist... Kataklysm is om 11 uur hoogstwaarschijnlijk nog niet eens begonnen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
Hoe laat begint de 1e band en hoe laat is het afgelopen? |
|
Eerste band Into Eternity* begint om 20.30. Kataklysm zal rond 24.00 afgelopen zijn. * Baroeg had zelf liever Mystic Circle als eerste gezet, maar dat kon helaas niet. |
|
Bedankt! |
|
Ik kom niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vanavond lekker bandjes kijken Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Okay, volgende keer beter. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik was van de partij. Omdat we een trein gemist hadden heb ik alleen de laatste 10 minuten van Into Eternity gezien. Echt een retegoede band, jammer dat ik veel gemist heb. Mystic Circle vond ik maar een saaie homo band. Graveworm heerste de pan uit! (Legions Unleashed, A dreaming beauty, Awaiting the Shining, Demonic Dreams, Abhorrence, Dreaming Into Reality, en nog een nieuw nummer, heel goed). Ik kwam niet voor Kataklysm, en aangezien ik daar ook niet zo veel aan vond (wel strak) ben ik tijdens het eerste nummer al richting huis gegaan. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Graveworm was inderdaad heerschend! Jammer dat ik al eerder weg moest voor de trein. |
|
Graveworm & Kataklysm waren wel strak. Mystic Circle deed me 15 jaar terug in de tijd wanen. Into Eternity deed me niets. De zang was niet mijn stijl. Te jankerig. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |