|
Auteur: |
|
|
Hoi allen! op deze site zijn 3 nummers te beluisteren van Shadow of Eden. http://www.purevolume.com/shadowofeden Deze nummers (en meer) komen op de binnenkort te verschijnen demo. (met 'echte' drum en zang) Cheerz!! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-10-2004 1:34] |
|
hehehe, moeten we die zanglijnen nog bouwen? Bruce Banner |
|
Haha ja de meeste wel ja Komt goed!! |
|
En dan als titel 3 complete nummers van Shadow of Eden. Bazzio Attacks!!! |
|
De nummers zijn klaar, alleen de zang ontbreekt. Als je er niet naar wilt luisteren moet je dat natuurlijk zelf weten. Ik hoop dat je het een kans geeft zodra we wat verder zijn. [Dit bericht is gewijzigd door shadowofeden op 08-09-2004 23:13] |
|
Wel ff geluisterd, klinkt niet verkeerd maar prog is zowiezo mijn muziek niet. Bazzio Attacks!!! |
|
Gitaren klinken erg lekker en duidelijk, de toetsen zijn ook goed te horen en da's dan weer minder. Maar ik ben niet zo gek op keyboards. Oud Vuil. |
|
Ik hoor de zanger niet, misschien maar goed ook als het proggepiel is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ...er is nog geen zang opgenomen... Bruce Banner |
|
Het is compleet maar nog niet af? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:ja, logisch toch .... |
|
Klinkt zeker niet slecht... Nog allen ff die zang erbij doen... Death smiles at us all.... all you can do is smile back... |
|
hey Jeroen, wil je de lyrics van Purity of Sin een keertje doormailen? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-10-2004 1:34] Bruce Banner |
Index / Heavy Metal |