|
Auteur: |
|
|
Mjah gooi hier eens een voorbeeld neer zou ik zeggen, is een stuk duidelijker dan. |
|
Ik weet niet zo onmiddellijk één vanbuiten,maar kijk eens bij "Personal Lyrics" Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
beste madeline ik kan je tekst niet op muziek zetten maar kan je mijn een van je teksten op sturen misschien welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
hmm.. ja en waar is dat? |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
quote: JA-Haa! Dat zijn de thema's waar ik naar op zoek ben! Als je nog wat teksten over hebt/ kwijt moet: ik hou me aanbevolen! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Teksten gewoon publiceren via het het personal lyrics topic, blijft erg interesant daar vind ik |
|
Nog een tip voor een thema; vervreemding The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Steeds vaker wordt geroepen Dat de wereld harder geworden is Kranten, radio en televisie Tonen geweld en diepe droefenis Een eeltlaag rond de harten Zorgt voor de onverschilligheid Door hebberigheid, geldjacht en egoïsme Maakt men voor de ander niet veel tijd Maar soms glinstert een parel Door donkere stenen geheel omringt Een mooi moment vol warmte Dat materiële zaken naar de achtergrond dwingt Een kind in deze luxe wereld Dat op oma's excuses een reactie geeft Niet gedreven door het willen hebben Gewoon blij is dat ze Oma heeft [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-08-2006 21:41] signature |
|
*proest* Fuck the world and fuck you |
|
fuck zeg en daarvoor een 5 jaar oud topic schoppen |
|
* ( ' ""() * ("( 'o', ) * (o)(o)(,,) * * ,.-~*´¨¯¨`*~-. Some days are cloudy and grey, And it seems as if the rain is Chasing all your dreams away. ()"" ' ) ( ,'o' ) (,,)(" ) ,.-~*´¨¯¨`*~-. While other days are bright and sunny, Making you feel as though the feats You can accomplish are many. ()"" ' ) (' ""() ( ,'o' ) ('o', ) (,,)("(" (,,) ,.-~*´¨¯¨`*~-. On this particular day I have but One wish coming your way... I hope you have a wonderfully nice day dit is leuk! signature |
|
Hypnos... Don't push it Zoek "Personal Lyrics" en leef je uit. (vergeet daarbij de edit-functie niet ) Bruce Banner |
Index / Algemeen |