|
Auteur: |
|
|
Ik heb jouw vraag ook even hier op het fokforum geplaatst .... |
|
quote:Dank je! Eigenbelang? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Dit is wel triest... hoewel ik hier nog maar een week zit, weet ik wel dat jullie twee een relatie hebben.... maar dat jullie met elkaar communiceren over dit forum.... Hebben jullie ook een intranet thuis? Met forum? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Ja, zeker ... een copietje van dit forum op mijn linux bak BTW. Je zou mijn mailbox eens moeten zien |
|
Of die van mij, alhoewel ik geen relatie met beide heb, behalve een vriendschappelijke |
|
quote:Ons afzeiken is off topic Wij zijn net als die mensen die met mobiele telefoon praten in een bootje ('en toch voel ik een afstand') wij communiceren allen via internet, intranet en mobiele telefoon I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
BTW.. muziek is al opgehaald |
|
quote:Thanks.....hier heb ik tenminste wat aan I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Index / Algemeen |