|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
leuk, maar niet meer helemaal meer wat het was... beste platen heb je al genoemd Beaucoup Fish is al minder.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 13-09-2004 17:01] |
|
3 (?) jaar terug op Lowlands was dat heel gaaf. Maar luister hier verder eigenlijk nooit naar. |
|
quote:Ik loop dan ook met een grote virtuele boog om het downloaden van 100 days off heen. Had al gehoord dat het een KUT-album was, en na het horen van de single verschrompelde m'n motivatie echt tot nul, nul. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het welbekende Born Slippy is erg OK. Die cd met zwart/witte voorkant heb ik eens beluisterd maar vond ik niet zo super. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ken eigenlijk alleen maar het nummer Born Slippy en daar ben ik laatst nog heel erg op uit mn dak gegaan. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind Underworld een beetje saai, niet freaky genoeg. Op (dans)feestjes doet het 't overigens uitstekend. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat klopt, het is wat dat betreft meer chill- en dansmuziek dan watthefuckisditvoorvageshit- en dansmuziek (ala Aphex Twin). Maar dat is (in dit geval) ook tof, dus. Second Toughest in the Infants heeft zich ook een weg naar m'n HD gevonden (ongeveer tegelijk mat Arcturus); relaxede CD, krijg er een iets meer lounge gevoel van dan van de anderen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: eerst helemaal luisteren, he? |
|
quote:dat heb ik ook ik bedoelde niet lounge qua tempo (soms wel meestal niet), maar qua tsja loungerigheid, relaxede samples enzo Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Pfoeh ja nouja degene die je al noemde en die ene met die groene voorkant (naam, help?). Staat het nr king of snakes ook op, erg gaaf nummer. Ik vind dit op z'n tijd wel gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-09-2004 17:00] |
|
Ik vind alles wel leuk, behalve de laatste cd. Begin jaren 90 was het echt HOT. |
|
vorig jaar op werchter helemaal te gek , lekker dansbare doch niet al te opzienbare elektronische muziek, en het wordt tien keer boeiender met shrooms erbij "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Born Slippy is echt een wereldnummer! Een van mijn grote uit-mijn-dak-ga nummers no text supplied |
|
1992-2002, dubbelverzamelalbum is best een aanrader voor liefhebbers. |
|
Laatst twee cd's van gekocht, lekkere zooi |
|
ik heb er nog ene gehad met een groene cover, King of snakes en ene met zwart wit cover, die was saai signature |
|
Dat nieuwe album 'Oblivion with Bells' is super. Luistertip! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-06-2008 10:07] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bedankt voor de links, zal ze luustern als ik weer bij mn computer kan |
|
Ik had hier een keer een cd van gekregen, maar die heb ik weer weggegeven, niet echt wat voor mij.. |
|
Nieuw? Jaar oud, man! (bedankt, ik wist nog niet dat er een nieuwe was!) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, niet nieuw. Is al een jaar uit man. Ken alleen Born Slippy eigenlijk van Underworld. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat onboeiende gezeik is ZM eigen of niet. Check dit album, heul chill Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niet alles serieus nemen (behalve als het tussen haakjes staat) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En nu ga ik braaf dat nieuwe oude album downloaden, ja? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
K.U.T. M.U.Z.I.E.K. Suck my piss |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |