IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tom Waits in Carré, A'dam 19, 20 en 21 November 2004
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-09-2004 17:56 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Tom Waits vanaf 2 oktober 2004 in de verkoop

Tom Waits treedt vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 november 2004 op in Het Koninklijk Theater Carré- de eerste shows in Nederland in vijf jaar.

De shows in Carré maken deel uit van een Europese tour van in totaal acht shows, en volgt op de release van Waits’ nieuwe album ‘Real Gone’ op maandag 4 oktober. Naast Amsterdam, doet Waits de steden Berlijn, Antwerpen en Londen aan.

De kaartverkoop begint zaterdag 2 oktober door Ticket Service en de Carrélijn 0900 25 25 255 (40 cpm)

Waits’ nieuwe live band bestaat uit Marc Ribot (gitaar), Larry Taylor (bas) and Brain Mantia (drums), dezelfde muzikanten die op 'Real Gone' meespelen, het album dat is geschreven en geproduceerd door Tom Waits en Kathleen Brennan.

Op het 15 nieuwe trackstellende album ‘Real Gone’ presenteert Waits’ een vernieuwende muzikale smeltkroes van elementaire blues, Jamaicaanse rock-steady, Afrikaanse en Latijns-Amerikaanse ritmes en melodieën, en wat Waits’ zelf ‘cubist funk’ noemt. Het album komt uit op het Antilabel.

Wat de toegangsprijs ook mag gaan zijn, ik ben daarbij.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2004 18:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hmm, tof! Alleen voor mij niet tof genoeg om heen te gaan

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-09-2004 18:25 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Voor mij wel.

Tom Waits is IMO een van de beste muzikanten ooit.
Al moet ik zeggen dat ik over het algemeen wat meer gecharmeerd ben van zijn oudere werk, omdat het makkelijker wegluistert zeg maar.
Maar ook zijn nieuwere materiaal is vaak heel erg goed, sowieso heeft ie doorgaans erg vette lyrics, en heel bijzondere instrumentatie eromheen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2004 18:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat is ook zo, al vind ik hem denk ik niet zo fantastisch als jij Maar ik denk dat ik het concert niet zo interessant zou vinden. Of hij moet een lekkere jazzy set spelen, maar dan nog... Dit soort dingen vind ik meer luister dan luister-en-zie muziek.

Neemt niet weg dat jij gewoon moet gaan hoor

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-09-2004 22:33 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

ligt helemaal aan de prijs. ik denk niet dat ik die leuk ga vinden

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-09-2004 13:37 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 september 2004 22:33 schreef Dunne_Hein het volgende:
ligt helemaal aan de prijs. ik denk niet dat ik die leuk ga vinden

Nee, die prijs is idd niet om te lachen.

99 euro voor een eersterangskaartje.
84 voor 4de rang.

In antwerpen kost een tweederangs-kaart maar 40 euro, dus misschien dat ik naar Belgie af daal dan.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-09-2004 13:48 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Stephanus
Usericon van Stephanus
Posted 17-09-2004 22:40 by Stephanus Wijzig reactieProfiel van StephanusQuote dit bericht

Ik mag bidden dat ik voor dat geld ook een flinke bak kaviaar, een limousine en een lekker wijf krijg.

Ik baal als een stekker!

Al die klootzakken kunnen van mij even vet botcorrosie krijgen!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-10-2004 21:38 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Weet iemand ook vanaf hoe laat je kunt bellen morgenochtend?

Hatsjikidee!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2004 21:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 september 2004 22:40 schreef Stephanus het volgende:
Ik mag bidden dat ik voor dat geld ook een flinke bak kaviaar, een limousine en een lekker wijf krijg.

Ik baal als een stekker!

Al die klootzakken kunnen van mij even vet botcorrosie krijgen!

Welke klootzakken

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-10-2004 11:08 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

DJEEEEEEEEZZZZZ wat een K**site is dat van die ticketservice zeg...
Kun je eindelijk 2 kaarten reserveren en geven ze aan dat je kunt betalen met CC leiden ze je alsnog om via Way2Pay en of je even binnen 3 minuten een Way2Pay rekening wilt openen...NEE LUL, ik wil betalen met mn credit card

Maar goed, mn vriend kan toch blij zijn, zn broer heeft 2 tickets gewoon via het postkantoor

Hatsjikidee!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-10-2004 13:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Weet jij ook of je er bij het postkantoor meer dan twee tegelijk kan halen?

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-10-2004 14:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Helaas, om 10:10 was alles al uitverkocht, dat had ik niet verwacht.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-10-2004 17:48 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 14:06 schreef Schaep het volgende:
Helaas, om 10:10 was alles al uitverkocht, dat had ik niet verwacht.

Op die Ticketservice site kon ik 2 kaarten reserveren nog om bijna kwart voor 11. Er stond ook dat er soms kaarten terugkomen die dan weer in de (voor)verkoop gaan. Zoiets heb ik vaker gehoord. Gewoon af en toe eens binnenlopen bij het Postkantoor of GWK en gewoon vragen, als er de ene dag niets meer beschikbaar is zou er een andere dag dus nog wel iets beschikbaar kunnen zijn...

Hatsjikidee!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-10-2004 18:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 17:48 schreef Unholy Mary het volgende:
Op die Ticketservice site kon ik 2 kaarten reserveren nog om bijna kwart voor 11. Er stond ook dat er soms kaarten terugkomen die dan weer in de (voor)verkoop gaan. Zoiets heb ik vaker gehoord. Gewoon af en toe eens binnenlopen bij het Postkantoor of GWK en gewoon vragen, als er de ene dag niets meer beschikbaar is zou er een andere dag dus nog wel iets beschikbaar kunnen zijn...

Oke, ik zal eens kijken, bedankt!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com