|
Auteur: |
|
|
hmm, tof! Alleen voor mij niet tof genoeg om heen te gaan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Voor mij wel. Tom Waits is IMO een van de beste muzikanten ooit. Al moet ik zeggen dat ik over het algemeen wat meer gecharmeerd ben van zijn oudere werk, omdat het makkelijker wegluistert zeg maar. Maar ook zijn nieuwere materiaal is vaak heel erg goed, sowieso heeft ie doorgaans erg vette lyrics, en heel bijzondere instrumentatie eromheen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat is ook zo, al vind ik hem denk ik niet zo fantastisch als jij Maar ik denk dat ik het concert niet zo interessant zou vinden. Of hij moet een lekkere jazzy set spelen, maar dan nog... Dit soort dingen vind ik meer luister dan luister-en-zie muziek. Neemt niet weg dat jij gewoon moet gaan hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ligt helemaal aan de prijs. ik denk niet dat ik die leuk ga vinden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nee, die prijs is idd niet om te lachen. 99 euro voor een eersterangskaartje. 84 voor 4de rang. In antwerpen kost een tweederangs-kaart maar 40 euro, dus misschien dat ik naar Belgie af daal dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik mag bidden dat ik voor dat geld ook een flinke bak kaviaar, een limousine en een lekker wijf krijg. Ik baal als een stekker! Al die klootzakken kunnen van mij even vet botcorrosie krijgen! |
|
Weet iemand ook vanaf hoe laat je kunt bellen morgenochtend? Hatsjikidee! |
|
quote: Welke klootzakken Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
DJEEEEEEEEZZZZZ wat een K**site is dat van die ticketservice zeg... Kun je eindelijk 2 kaarten reserveren en geven ze aan dat je kunt betalen met CC leiden ze je alsnog om via Way2Pay en of je even binnen 3 minuten een Way2Pay rekening wilt openen...NEE LUL, ik wil betalen met mn credit card Maar goed, mn vriend kan toch blij zijn, zn broer heeft 2 tickets gewoon via het postkantoor Hatsjikidee! |
|
Weet jij ook of je er bij het postkantoor meer dan twee tegelijk kan halen? |
|
Helaas, om 10:10 was alles al uitverkocht, dat had ik niet verwacht. |
|
quote: Op die Ticketservice site kon ik 2 kaarten reserveren nog om bijna kwart voor 11. Er stond ook dat er soms kaarten terugkomen die dan weer in de (voor)verkoop gaan. Zoiets heb ik vaker gehoord. Gewoon af en toe eens binnenlopen bij het Postkantoor of GWK en gewoon vragen, als er de ene dag niets meer beschikbaar is zou er een andere dag dus nog wel iets beschikbaar kunnen zijn... Hatsjikidee! |
|
quote: Oke, ik zal eens kijken, bedankt! |
Index / Concerten |