|
Auteur: |
|
|
OJC Walhalla in Sevenum (Limburg) organiseert in het Paasweekeinde van vrijdag 25 maart tot en met maandag 28 maart 2005 voor de 23e keer het Prilpopfestival. Daarvoor is de organisatie weer op zoek naar bands en dj's. Er is plaats voor 21 bands en een zestal dj's die op dit entreevrije festival willen spelen. Alle muziekstijlen zijn welkom! Wat zoekt Prilpop? Een enthousiaste band die een set van 45 minuten kan neerzetten. Dj's die een set kunnen draaien van langer dan een uur Wat biedt Prilpop? Een onkostenvergoeding, concumptiebonnen, een videopname van het optreden (alleen voor de bands) en een supergezellige dag! Bands en dj's die geinteresseerd zijn om op dit gezellige festival op te treden kunnen zich opgeven door voor 25 december 2004 een demo en een biografie op te sturen naar: Prilpop 2005 Gijssenbergstraat 22 5975 SG Sevenum Alle bands en dj's die zich opgegeven hebben krijgen bericht of ze geselecteerd zijn. Het programma zelf zal in de loop van februari 2005 gepresenteerd worden. Voor meer informatie kun je terecht op de Prilpop website (www.prilpop.nl), of stuur een mailtje naar prilpop@hotmail.com Zoals er staat, alle muziekstijlen zijn welkom. Check de site dan heb je een beetje een indruk waarover het gaat. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Je krijgt post zodra de demo van Myrkvar opgenomen is |
|
Als ik deze keer niet omvergereden word, ben ik zeker aanwezig in 2005! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
even opgeven |
|
Ook even mijn band opgeven |
|
U heeft mail What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
demootje wordt binnekort verstuurd! |
|
quote: Dan is er denk ik toch wat fout gegaan, pas de mail. stuur ff naar prilpop@hotmail.com Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Nogmaals dan... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
vreemd..... ik krijg mailtjes zat maar geen van hatred. Probeer eens te sturen naar vomitory@gmail.com Misschien is het eea te groot of zo. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Check uw mailbox. Mocht het nog niet aangekomen zijn, dan ga ik mijn provider schuppen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Toch nog gelukt. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
check je brievebus |
|
quote: Inderdaad. Binnenkort ligt er wat in je brievenbus What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Bedankt. Had ik ook wel verwacht Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Bump! Laatste keer. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Hhhmmm ... klinkt interessant! Maar even met de dudes van Carnal overleggen! Onkostenvergoeding scheelt iig een hoop! |
|
Ah promo-pakketje komt er zsm aan |
Index / Concerten |