|
Auteur: |
|
|
Dude, krijg je een harde plasser van zoveel mogelijk topics openen ofzo? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Susperia?! wat moet die Dimmu B. rippoff/tribute band bij Mortiis? En die laatste gaat Crypt o/t Wizard nummers spelen of ik wurg em. Schel |
|
Kan in de topictitel Morttis in Mortiis veranderd worden? Asjeblieft, dankjewel. Reken maar niet op werk van voor The Smell of Rain. Ik ben overigens aanwezig, maar dan wel een dag eerder in de Baroeg. En Susperia moet opzouten. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 16-09-2004 22:24] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Hmm tsja, hij moet zich natuurlijk aan zijn 'Era 2' gedoe houden. [Dit bericht is gewijzigd door VVL op 16-09-2004 22:28] Schel |
|
De nieuwe is zelfs Era 3 geloof ik. Ouder materiaal zou ook teveel breken met de rest van de energieke set, plus de band zou overbodig zijn. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Susperia boeit niemand wat natuurlijk. Maar Mortiis is leuk. De nieuwe cd is goed. Zie de review en een zeer recent interview met hem op: http://www.gothtronic.com |
|
Ik ben er ook om Mortiis te interviewen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga er hoogstwaarschijnlijk ook heen - ben heel erg benieuwd... Overigens, ik heb Susperia nog nooit gehoord, maar afgaande op de meningen van bekenden van mij: zo verschrikkelijk slecht is het toch ook weer niet? |
|
Heb Susperia al heel vaak gezien in binnen en buitenland en mijn mening is nogal verdeeld. Ze hebben goede nummers en veel saaie nummers. En hun live-optredens zijn ook afwisselend. Heb hele goede optredens gezien maar ook hele slechte. Het word dus weer afwachten wat ze nu gaan klaar spelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nee, gewoon kut en niet erbijpassend. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Goch, that's right. |
|
Om ook voor de gein maar eens ontopic te gaan - Ik ben erbij, maar wel het optreden dat in het Patronaat te Haarlem is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
lijkt me wel een geinig avondje dus aanwezig lekker mensen kijken |
|
zolang je maar neit met je rotte kadaver eht bar personeel gaat lastig vallen.,.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hehehe, subtiel J. |
|
Ik ga een dagje eerder naar de Baroeg. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Mortiis was echt brilliant!!! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
|
|
Mortiis was echt geweldig. Wat een strak optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dit was geinig inderdaad Schel |
|
Ik vond in de Baroeg Susperia wel geinig. De zang paste er niet bij. Mortiis vond ik wel geinig. Meer niet. dat geschreeuw van hem vond ik maar niets. als hij serieuzer ging zingen was mooier. Leuk om allemaal gezien te hebben On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
moest werken in de gvh... heb van beide dus vrij weinig meegekregen maar waty ik ervan hoorde was dat de drummer van sus wel z'n vak verstond en mortiis (ook al hou ik helemaaaaaaaal niet van industrial) vond ik beter dat sus!! wel grappig om er bij geweest te zijn maar geld neer tellen voor een volgende keer ze te zien ... nee dankje! |
Index / Concerten |