|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
It's life Jim, but not as we know it, not as we know it, not as we know it, not as we know it. "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Fire torpedoo??????? "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
Heerschende band inderdaad, met dank aan NecRobert die ooit deze band in het aanraden topic pleurde. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik mag altijd wel graag naar antics luisteren. vooral naar evil, zalig nummer |
|
Ja dat vind ik ook de fijnste. Antics is wat poppier dan TOTBL maar zeker niet slechter. Ben benieuwd hoe nieuw werk gaat klinken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dit is een toffe band inderdaad! Ik vind beide cd's goed en draai ze regelmatig. Heb ze twee keer live gezien en dat was beide keren goed te doen, dus als je eens de kans ziet, ga erheen! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Heerlijk onderkoelde wavy pop/rock maken deze gasten. Erg getalenteerd gezelschapje. Eigenlijk ben ik bij een band als dit blij dat ze de rock-invloeden tot een minimum beperken, daardoor klinkt het namelijk nog onderkoelder. Sonische uitspattingen zijn bij een band als dit niet echt op z'n plaats. |
|
Het wordt tijd voor een nieuwe plaat van Interpol! |
|
quote: Ja, mooi een nieuw album van Interpol voor de komende wintermaanden. Dat zou te gek zijn. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Nieuwe cd is er eindelijk ja... "Our Love to Admire" Ik moet hem nog een paar keer luisteren om mijn mening te vormen, maar zo op het eerste gehoor valt ie niet tegen... Interpol Zenial |
|
Geef mij the Editors maar. |
|
Nieuwe cd is erg tof qua songs, helaas is voor een meer commercieel geluid gekozen waarbij de basgitaar het moest afleggen t.o.v de gitaar (en soms keys). Vergelijk maar eens met vorige albums, die worden echt gedreven door de bas/drum combi waarbij de gitaar accentueert, dat is nu helaas minder, soms moet je echt zoeken waar de bas zit. Verder puike plaat met opnieuw een eigen sfeer. |
|
Ik stond laatst in een platenzaak in Amsterdam te praten over Joy Division, waarop die kerel een cd van Interpol opzette. Bah, wat een tegenvaller, als je je instelt op Joy Division-achtige genialiteit. |
|
quote:Ik heb hier nog 4 Joy Divison LP's / EP's liggen, mooie dingen inderdaad. Interpol hoef ik dus niet te luisteren? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Interpol is gaaf, net weer begonnen het te draaien. |
|
quote: Eh, niet als je verwacht dat het JD-achtig is. |
|
Interpol is okay, maar als je Joy Division wil horen moet je natuurlijk Joy Division opzetten. En als je Interpol wil horen, moet je Interpol opzetten. Tjonge, wat is het leven af en toe toch simpel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Je hebt mail trouwens. |
|
Wat een heerlijke plaat blijft Turn On The Bright Lights. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1 |
|
Ik vind het hun fijnste plaat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
mee eens, het eerste album van de Strokes is wat dat betreft ook wel een aanrader Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Tof, ik zoek het morgen op ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |