|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien was het wel een typ0? Suck my piss |
|
quote:http://www.brodequin.com/audio.htm verdinken [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 07-10-2006 16:37] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik zie alleen maar een drummer en hoor wat potten en pannen gerammel. Doe mij dan toch maar de cd versie. |
|
quote: Ja maar op de achterkant van het cd hopesje staat verdRinken... Het boekje binenin vind ook verdrinken, wil je dat ik het inscan? |
|
Ik geloof je. Beide keren bestaat het niet in het engels en aangezien ze een band hebben met ons land (wat blijkt uit die aankondiging op FTC en natuurlijk die cover LDOH op IoT... WTF!) moet het wel nederlands zijn. Restrained fastened to a plank outside world cutoff from witnessing the judgement Set forth upon thee cloth placed over the mouth eyes roll back blood rushes to the Head consciousness fading continuous stream of water poured in forcing the material down The throat cloth removed and set to start again while uncontrollably choking Head dropped downward with a struggling force swallowing up the breath from all screaming And pleading clamping the lips together verdrinken mouth reopened with an iron and Set in place then sensation of drowning being a suffocating pain water reingorging Itself quickly flows choking the groans for help From the rapid expansion body distorted and swollen From the rapid expansion body distorted and swollen ...zo te zien beschrijft de tekst hoe het is om onder water te sterven Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik moet dit orkestje ook eens gaan checken. ik zal de laatste cd eens bestelle |
|
en zo drumt de drummer daar dus: http://www.youtube.com/watch?v=-7R-TxB9at8 Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dat filmpje is al zoooo oud... |
|
niet goed ofzo? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Na de 539ste keer is de magie er een beetje af. |
|
quote: Suck my piss |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |