IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Torthuga
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-09-2004 9:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Naar aanleiding van een gesprek binnen onze band een week geleden, vroeg ik mij het volgende af:

Zijn er wellicht nog bands die samen met ons een keer ergens willen optreden, of die misschien nog een voorprogrammaatje nodig hebben ?
Onze stijl is.. ehm, lastig te omschrijven.. de line-up bestaat uit een drummer, twee gitaristen, bassist/zanger en een toetsenist (ikke). We hebben ongeveer drie kwartier materiaal strak genoeg voor optredens (en we zijn best een beetje kritisch ).. ik zal kijken of ik ergens nog een MP3tje kan vinden met demo opnames, we hebben laatst in de repetitieruimte wat opgenomen voor oefendoeleinden, wellicht dat dat een beetje een beeld kan geven van onze stijl.
Wellicht dat iemand die toevallig het optreden in Veldhoven heeft gezien een hele tijd geleden (met Wings of Fury en Serenade of Darkness) een betere poging kan doen. De zanger die we toen hadden is er al een tijd mee gestopt, dus dat mag je niet meer meetellen.

Anyway, we willen weer op de planken staan, dus mocht een band hier denken 'Hey, dat lijkt me wel een goed idee', laat het me weten.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Aggrozanger
sXe
Usericon van Aggrozanger
Posted 21-06-2005 11:02 by Aggrozanger Wijzig reactieProfiel van AggrozangerQuote dit berichthttp://www.aggromusic.com

Hallo Hallo!!

Wij Hebben Wel Intresse!!!

www.graspofsenseonline.tk

check it uit!!

Aggro-sief www.aggro.nl

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-06-2005 11:02 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Volgens mij missen ze een toetsenist, of niet dan?

Bruce Banner

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-06-2005 11:07 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 11:02 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Volgens mij missen ze een toetsenist, of niet dan?

Een toetsenist en een drummer. De mannen zijn nog steeds wanhopig op zoek naar iemand die op de potten en pannen kan slaan.. na een korte inwerkperiode kan er dan weer op de planken worden gestaan.

Edit: Torthuga heeft nog steeds een liveset van ongeveer 30-45 minuten, en treedt op zonder toetsenist. Ik weet dat de mannen erg enthousiast zijn, maar zonder drummer wordt 't nogal bemoeilijkt. Dus, ken je een drummer die hier wel interesse in heeft of ben je zelf een drummer uit de buurt van Eindhoven, laat het even weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 21-06-2005 11:14]

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com