Naar aanleiding van een gesprek binnen onze band een week geleden, vroeg ik mij het volgende af:
Zijn er wellicht nog bands die samen met ons een keer ergens willen optreden, of die misschien nog een voorprogrammaatje nodig hebben ?
Onze stijl is.. ehm, lastig te omschrijven.. de line-up bestaat uit een drummer, twee gitaristen, bassist/zanger en een toetsenist (ikke). We hebben ongeveer drie kwartier materiaal strak genoeg voor optredens (en we zijn best een beetje kritisch
).. ik zal kijken of ik ergens nog een MP3tje kan vinden met demo opnames, we hebben laatst in de repetitieruimte wat opgenomen voor oefendoeleinden, wellicht dat dat een beetje een beeld kan geven van onze stijl.
Wellicht dat iemand die toevallig het optreden in Veldhoven heeft gezien een hele tijd geleden (met Wings of Fury en Serenade of Darkness) een betere poging kan doen. De zanger die we toen hadden is er al een tijd mee gestopt, dus dat mag je niet meer meetellen.
Anyway, we willen weer op de planken staan, dus mocht een band hier denken 'Hey, dat lijkt me wel een goed idee', laat het me weten.