![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Is het niet "The Alan Parsons Project" ![]() Ik vind er trouwens geen reet aan. ![]() |
|
Ik ben er in 013, leuke muziek zzz ![]() |
|
geweldig lekkere muziek, mee opgegroeit met turn of a friendly card, en heb de dubbel verzamel (met dat aquarium op het strand) en die live cd... super goeie muziek !1 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Geniaal!! MIjn vader eheft er een aantal platen van, heb ze erg vaak geluisterd! ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() en het was toch ook een of andere grote laser op de maan?!? ![]() |
|
tegenwoordig is "Project" van de naam af. ![]() |
|
July 3 - Rijssen, Netherlands - Lucky www.lucky.nl July 4 - Heerhugowa ard, Netherlands - Waerdse Tempel www.waerdsetempel.nl Ik zou graag naar Lucky gaan, maar het komt me niet uit die dag, nu heb ik tickets voor de dag erna in Heerhugowaard ![]() ![]() |
|
het wordt hier steeds gayer. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Bok op man, ga nuttige dingen doen met je leven. ![]() |
|
Geen zin in, geen zin net als jij te worden. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Vette band, paar jaar terug voor het eerst kennis ermee gemaakt met een concert in 013. Was erg tof, gelijk best-of cd'tje gehaald. Mooie muziek (Y)! Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Het is strontirritant elk topic jouw commentaar te moeten lezen wat nooit veel verder gaat dan 'gay'. Het is zielig ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Leuke muziek ![]() ![]() |
|
Morgen in Lucky en vrijdag in Heerhugowaard ![]() ![]() |
|
Aanwezig in Lucky! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |