|
Auteur: |
|
|
Is het niet "The Alan Parsons Project" Ik vind er trouwens geen reet aan. |
|
Ik ben er in 013, leuke muziek zzz |
|
geweldig lekkere muziek, mee opgegroeit met turn of a friendly card, en heb de dubbel verzamel (met dat aquarium op het strand) en die live cd... super goeie muziek !1 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Geniaal!! MIjn vader eheft er een aantal platen van, heb ze erg vaak geluisterd! O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
uhm..... nou ja meer en het was toch ook een of andere grote laser op de maan?!? |
|
tegenwoordig is "Project" van de naam af. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
July 3 - Rijssen, Netherlands - Lucky www.lucky.nl July 4 - Heerhugowa ard, Netherlands - Waerdse Tempel www.waerdsetempel.nl Ik zou graag naar Lucky gaan, maar het komt me niet uit die dag, nu heb ik tickets voor de dag erna in Heerhugowaard Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
het wordt hier steeds gayer. Fuck the world and fuck you |
|
Bok op man, ga nuttige dingen doen met je leven. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geen zin in, geen zin net als jij te worden. Fuck the world and fuck you |
|
Vette band, paar jaar terug voor het eerst kennis ermee gemaakt met een concert in 013. Was erg tof, gelijk best-of cd'tje gehaald. Mooie muziek (Y)! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Het is strontirritant elk topic jouw commentaar te moeten lezen wat nooit veel verder gaat dan 'gay'. Het is zielig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Leuke muziek |
|
Morgen in Lucky en vrijdag in Heerhugowaard Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Aanwezig in Lucky! |
Index / Muziek algemeen |