|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
omhoog! zin in! |
|
Hier ga ik ook bij zijn |
|
op wat voor een dag valt dat? Bruce Banner |
|
zaterdag |
|
de avond kost overiges maar 8 euro. en dat voor deze bands, het is zaterdag a.s. al! |
|
reserveren kan nu nog! |
|
hoeft niet |
|
als ik vrij kan krijgen aanwezig. Vervoer is geregeld Zojuist vrij gekregen Ik ben aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Meester op 05-10-2004 20:29] |
|
|
|
Wij gaan zaterdag ook naar drachten. we hebben vervoer heen en terug dus dat is ideaal! Want het is wel helemaal in fryslan. best wel ver weg maar ja er komen goede bands en dat voor maar 8 euro. see you! see you at occultfest! |
|
Inderdaad. Dat is geen geld voor deze line up! En het is wel eens een keer leuk om te zien dat het helemaal niet duur hoeft te zijn. Zie ook de vele mislukte commerciele voorbeelden. |
|
ZIjn er btw nog mensen die twee plaatsen over hebben en langs meppel komen? |
|
quote: Ver?? Drachten is erg dichtbij Hoogeveen.. Pff ver, mensen moesten eens weten hoeveel sommige lui moeten reizen. |
|
quote: Jaha elke dag van leeuwarden naar zwolle en weer terug das veel verder! haha! see you at occultfest! |
|
Het was heel erg gezellig daar, het bier smaakte goed, alleen jammer dat de muziek zo kut was. Vooral Prey en The Wounded waren geen zak aan. |
|
quote:Druif, the wounded was geweldig zoals gewoonlijk! De band waarvoor ik kwam(Is heus geen kwestie van smaak!) Was leuke avond verder, prima vermaakt |
|
quote:Het is altijd een kwestie van smaak En ik als metal liefhebber kan helemaal niks met een band als The Wounded. |
|
quote:Ik vind het erg sfeervolle muziek. En wat een gouden strotje heeft de zanger! (na die tijd nog ff met hem gepraat, grappig hoe hij dan praat ) Ik ben het wel met je eens dat het bier daar goed is. Het duizelde me wel aan het eind van de avond |
|
Ach ja: smaken verschillen! Zelf vind ik The Wounded ook een te gekke band. En ik vind het heel erg cool, dat we eindelijk eens samen hebben kunnen spelen. |
|
quote:Als jij de gitarist van prey bent, die met de lange haren dan, heb ik nog een gave foto van je. |
|
nee, hij is de bassist maar stuur de foto maar op (zie mail), klaas zal er blij mee zijn! Groet! Roeland |
|
quote: Wow, Roeland, dat ik jou ineens 'tegenkom' op ZM! Hoeist? BTW als ik nog in het Noorden woonde was ik natuurlijk wel ff naar Prey komen kijken maarja... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Het was erg gezellig in drachten. We hebben (meer dan) genoeg bier gehad, gaat wel hard met die amsterdammertjes daar. Autumn was heel gaaf en Morning ook. Alleen Prey kon mij niet echt bekoren. Jammer dat Mjolnir niet kwam. Weet iemand ook waarom niet? Enne Melvyn, bedankt voor de lift! see you at occultfest! |
|
quote: Zo ist maar net! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |