IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Auteur:
Topic : favoriete horeca hangplek
Ultima
Eximius ac doctissimus dominus
Usericon van Ultima
Posted 12-03-2001 13:00 by Ultima Profiel van Ultima

Luitjes,

Ik verveel me momenteel dood, dus gaat ik weer eens een leuk en natuurlijk erg zinvol nieuw topic openen.

Stel je hebt bakken met geld en een horeca vergunning...waar zou je een cafeetje beginnen en hoe zou het er van binnen uit zien...(en wat voor publiek wordt toegestaan)

Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-03-2001 18:12 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dat lijkt me vrij duidelijk.. Een echte bruine metalkroeg. Midden in het centrum van Breda.. Er is hier geen ene sodemieter te beleven dus daar zullen we eens snel verandering in gaan brengen.

Qua muziek: van Iron Maiden tot Morbid Angel en van After Forever tot Iced Earth

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 12-03-2001 18:31 by HagratH Profiel van HagratHhttp://hagrath.cu2.nl

Een goeie metal kroeg uiteraard, met alle soorten Metal (van Heavy tot Black, en geen Deftones/KoRn achtige muziek dus)

En niet midden in 't centrum van Enschede, maar een beetje achteraf in het centrum. Het publiek wat ik wil weet het toch wel te vinden.
Als je zo midden in het centrum zit, dan krijg je op zaterdag avond waarschijnlijk niet-metal volk, en dat zou ik echt niet willen!!

Please give blood. Vampires are an endangered species!

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 12-03-2001 21:01 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Yepz, midden in Breda en zeker geen Nu-zooi!

Laat mij maar draaien, van Intestine Baalism tot Christ Agony, van Macabre tot Maiden, van Lacuna Coil tot Burzum....cafe?? Ik blijf onder de tap wonen!

Marty
Usericon van Marty
Posted 13-03-2001 8:51 by Marty Profiel van Marty

Ideeen aan het opdoen Ultima?

Zou een donkerbruin kroegje maken, met een flinke assortiment bieren, en waar de muziek niet zo ontiegelijk hard staat dat je elkaar niet meer kan verstaan. Daarnaast zal ik naast het cafetje (of erboven of zo) een poolcentrumpje bouwen.. je moet toch wat met de ruimte he?

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-03-2001 11:13 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

En een stel leuke dames achter de tap!

Oja en doe me een lol en open dat cafe eens iets meer in de buurt van de bewoonde wereld (e.g. de randstad)...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 13-03-2001 11:13]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Ultima
Eximius ac doctissimus dominus
Usericon van Ultima
Posted 14-03-2001 20:17 by Ultima Profiel van Ultima

Heb in een ver verleden een tijdje in Pretoria, ZA gewoond.....Daar hadden ze een fantastisch donker(zwart) metal cafee met de toepasselijke naam "Pagan" ... bij binnenkomst eerst een bordeau rood/zwarte trap op met aan weerzijden brandende zwarte druipkaarzen en rituele tekens op de muur (o.a. pentagrammen).
Eenmaal bovengekomen een grote dans/pogo vloer met een kooiconstructie eromheen en fake-prikkeldraad. Een aparte kamer voor de zwaargezette "DJ" , die bereid was alles te draaien van Sacramentum tot Rhapsody.

In de rest van de zaak stonden gewoon de normale ruwhouten banken en tafels. Daarnaast nog een apart dakterras + 20 biersoorten op de tap...

Kijk....Dat noem ik nog eens een metalcafee op formaat...... Zoals de rest al zei moet er dan alleen nog een poolzaal bij en mag IK als eigenaar de werving en selectie doen...gna gna (a la "coyoty ugly" natuurlijk)

Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2002 2:03 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Kafé België is cool!

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 09-08-2002 2:26 by zjosuah Profiel van zjosuah

'k verkies als klant behandeld te worden in café Populair in de Veldstraat te Geel, vlakbij m'n huis.. totaal nie Metal, 'n Jazzkroeg, maar o zo gezellig...
vooral in 't gezelschap van Anja
Net terug dus..

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-08-2002 2:30 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 augustus 2002 2:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Kafé België is cool!

Bij ons allemaal Kafé België , bij mij The BBQ in Oostende, The Feannigans, de Irish pub der nie ver van. T'Oogenblik in Oostduinkerke, leuk feine Irish pub, de4Ad, een alternatieve muziekclub in mijn geboortstad waar ik veel vrienden heb, muzieksmaak doet er niet echt toe, gewoon hele goeie vrienden en Paddy's Pub in Diksmuide.

Wanneer ik in Gent ben zou ik wel es naar de Irish pub gaan nie ver van de Korenmarkt waar je Murphys kan drinken en lekker eten ook wel

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-08-2002 2:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Graftombe ZigZag. Inklusief Brand flessen en graflucht.

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 09-08-2002 11:18 by Davy Profiel van Davy

jc Den Ast in Heule natuurlijk!
Wij hebben waar jullie van dromen!
(behalve die poolzaal natuurlijk)

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 09-08-2002 11:34 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

In Ede heb ik nix te klagen, dus tot die tijd

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2002 11:45 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

tegen die tijd hoop ik in utrecht te wonen dus ik zou daar een heus metal cafe openen

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-08-2002 11:46]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-08-2002 11:50 by Asherah Profiel van Asherah

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic
http://www.zwaremetalen.com