|
Auteur: |
|
|
Dat lijkt me vrij duidelijk.. Een echte bruine metalkroeg. Midden in het centrum van Breda.. Er is hier geen ene sodemieter te beleven dus daar zullen we eens snel verandering in gaan brengen. Qua muziek: van Iron Maiden tot Morbid Angel en van After Forever tot Iced Earth |
|
Een goeie metal kroeg uiteraard, met alle soorten Metal (van Heavy tot Black, en geen Deftones/KoRn achtige muziek dus) En niet midden in 't centrum van Enschede, maar een beetje achteraf in het centrum. Het publiek wat ik wil weet het toch wel te vinden. Als je zo midden in het centrum zit, dan krijg je op zaterdag avond waarschijnlijk niet-metal volk, en dat zou ik echt niet willen!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Yepz, midden in Breda en zeker geen Nu-zooi! Laat mij maar draaien, van Intestine Baalism tot Christ Agony, van Macabre tot Maiden, van Lacuna Coil tot Burzum....cafe?? Ik blijf onder de tap wonen! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ideeen aan het opdoen Ultima? Zou een donkerbruin kroegje maken, met een flinke assortiment bieren, en waar de muziek niet zo ontiegelijk hard staat dat je elkaar niet meer kan verstaan. Daarnaast zal ik naast het cafetje (of erboven of zo) een poolcentrumpje bouwen.. je moet toch wat met de ruimte he? |
|
En een stel leuke dames achter de tap! Oja en doe me een lol en open dat cafe eens iets meer in de buurt van de bewoonde wereld (e.g. de randstad)... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 13-03-2001 11:13] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Heb in een ver verleden een tijdje in Pretoria, ZA gewoond.....Daar hadden ze een fantastisch donker(zwart) metal cafee met de toepasselijke naam "Pagan" ... bij binnenkomst eerst een bordeau rood/zwarte trap op met aan weerzijden brandende zwarte druipkaarzen en rituele tekens op de muur (o.a. pentagrammen). Eenmaal bovengekomen een grote dans/pogo vloer met een kooiconstructie eromheen en fake-prikkeldraad. Een aparte kamer voor de zwaargezette "DJ" , die bereid was alles te draaien van Sacramentum tot Rhapsody. In de rest van de zaak stonden gewoon de normale ruwhouten banken en tafels. Daarnaast nog een apart dakterras + 20 biersoorten op de tap... Kijk....Dat noem ik nog eens een metalcafee op formaat...... Zoals de rest al zei moet er dan alleen nog een poolzaal bij en mag IK als eigenaar de werving en selectie doen...gna gna (a la "coyoty ugly" natuurlijk) Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
Kafé België is cool! |
|
'k verkies als klant behandeld te worden in café Populair in de Veldstraat te Geel, vlakbij m'n huis.. totaal nie Metal, 'n Jazzkroeg, maar o zo gezellig... vooral in 't gezelschap van Anja Net terug dus.. |
|
quote: Bij ons allemaal Kafé België , bij mij The BBQ in Oostende, The Feannigans, de Irish pub der nie ver van. T'Oogenblik in Oostduinkerke, leuk feine Irish pub, de4Ad, een alternatieve muziekclub in mijn geboortstad waar ik veel vrienden heb, muzieksmaak doet er niet echt toe, gewoon hele goeie vrienden en Paddy's Pub in Diksmuide. Wanneer ik in Gent ben zou ik wel es naar de Irish pub gaan nie ver van de Korenmarkt waar je Murphys kan drinken en lekker eten ook wel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Graftombe ZigZag. Inklusief Brand flessen en graflucht. |
|
jc Den Ast in Heule natuurlijk! Wij hebben waar jullie van dromen! (behalve die poolzaal natuurlijk) |
|
In Ede heb ik nix te klagen, dus tot die tijd |
|
tegen die tijd hoop ik in utrecht te wonen dus ik zou daar een heus metal cafe openen [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-08-2002 11:46] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4866 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=291629 ... dus deze kan wel dicht. |
Index / Heavy Metal |