|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Invaders Must Die echt te gek. Omen, Thunder en Piranha vind ik erg lekker |
|
Ik vind vooral ''Omen'', ''Worl's on Fire'' en ''Take Me to the Hospital'' leuke nummers. Het album gaat deels terug naar de succesalbums ''Experience'' en ''Music for the Jilted Generation''. Eindelijk weer eens een goede Prodigy plaat. Recensie: http://www.gothtronic.com/?page=23&reviews=5799 |
|
Die nieuwe langspeler is inderdaad weer heerlijk! Feest der herkenning! Por Vida |
|
"Follow me to the dance-floor"... hoe über-oldskool is da plaatje! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Veeeeeeel old-school geluidjes en zo, maar toch wel een moderne vibe over de hele CD. Fijntjes! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vind ik ook, spoedig maar eens bestellen. Goede plaat. |
|
Jaaa, de nieuwe Prodigy is lekker!! Eergisteren aangeschaft. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat nieuwe nummer versus clip is heerlijk Chaotisch! |
|
Vind de nieuwe cd best gaaf geworden. |
|
quote: Ik heb hem ook maar aangeschaft; ook na vaaaaak luisteren blijft het een vette CD. Geweldig hoe zo'n act zich weer kan hervinden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De plaat is een feest der herkenning (iets te erg eigenlijk), geen vernieuwing meer helaas, en helaas staan er ook aardig wat vullertjes op. Deze snaai ik wel ergens 2ehands op tzt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ondanks de enkele 'vullertjes' (die stonden ook al op de eerdere CD's uit het gouden tijdperk, trouwens) blijft het een vette CD. Zelfs de 'vullertjes' zijn nog steeds op zichzelf vette nummers, de rest is gewoon nog vetter Ik hoor de vernieuwing overigens duidelijk wel; ik vind het geheel erg fris klinken. Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat dit album nu opeens dé CD aller tijden is. Gewoon vet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Woensdag in de Melkweg geweest, was godverdomme geniaal!! Nog nooit een zaal zo los zien gaan.. Geluid goed, sfeer goed, band goed, voorprogramma goed (Noisia), hoop bier (halve liter glazen ftw!!).. Topavond! Blij dat ik kaarten heb kunnen krijgen... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Precies ja, op Experience, Music for the jilted generation en Fat of the land staan die ook, maar blijkbaar is dat in het collectief geheugen verloren gegaan? Ga hem ook maar afschaffen volgende week, samen met de heruitgave van Tjielp tjielp van Tom America en Godverdomse dagen op een godverdomse bol. Het is per slot van rekening ook boekenweek bijna. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehehe, ik las ook vlak na mijn post dat jij het er eerder ook al over had in dit topic (dat er al eerder vullertjes waren) En vlak daarvoor had je het ook al over het zich hervinden van the Prodigy; get out of my head, man! quote: Die ga ik dan weer niet aanschaffen, 'vrees' ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Uiteraard, alleen die vullertjes werden ruimschoots gecompenseerd met vernieuwende knallers van het kaliber dat niet op de nieuwe plaat staat. quote: Dan ben ik wel benieuwd in welke nummers jij vernieuwing vindt; ik hoor toch vooral ouwe wijn in nieuwe zakken, waarbij enkele nummers weer lekker vanouds stampen en swingen, helaas ook veel saai trager materiaal. Omen & Warriors dance vind ik de uitschieters van de plaat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik zal er eens wat namen van nummers bijzoeken (niet nu), al is Omen er volgens zeker wel één van. Maar wat ik bedoel (en eerder zei): er zitten veel oldschool geluidjes en elementen in deze nieuwe CD, maar de manier waarop deze gebruikt worden en de muziek in elkaar steekt en in het algemeen de sfeer en productie hebben (voor mij) een heel fris en modern gevoel. Misschien horen we beiden de muziek gewoon anders Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou, bij een nummer als Take me to the hospital krijg ik een 'I'll take your brain to another dimension' gevoel. Men put sowieso heel erg uit hun Out of space hit. Is hun album The chamber sessions nog wat? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-06-2009 11:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo.. kaarten voor 23/11 HMH zijn gekocht |
|
quote: Hier ook. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wordt een concert-rijke periode: 23/11 Prodigy HMH 30/11 Depeche Mode AHOY 6/12 Rammstein Gelredome Het is dat Muse (ook rond die tijd) meteen uitverkocht was en Placebo (ook rond die tijd) me net te weinig trekt, anders was het helemaal feest geweest |
|
quote: Ik ga dan niet naar Depeche Mode, maar wel naar Deep Purple en Muse in die periode (en Rammstein dus). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zo, ik kom er zoals gewoonlijk weer als laatste achter, maar Invaders Must Die is TOF! Eigenlijk had ik me nooit in de band verdiept, maar ik ga er nu zeker heen op Lowlands |
|
Is die nieuwe plaat te vergelijken met ouder werk zoals fat of The Land en Music for the Jilted Generation? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |