IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : The Prodigy Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-02-2009 17:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Op de myspace van oasis staat de prodigy versie van falling down.

http://www.myspace.com/oasis


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 27-02-2009 17:52 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Ik vind Invaders Must Die echt te gek. Omen, Thunder en Piranha vind ik erg lekker



TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 28-02-2009 12:44 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ik vind vooral ''Omen'', ''Worl's on Fire'' en ''Take Me to the Hospital'' leuke nummers. Het album gaat deels terug naar de succesalbums ''Experience'' en ''Music for the Jilted Generation''. Eindelijk weer eens een goede Prodigy plaat.

Recensie: http://www.gothtronic.com/?page=23&reviews=5799


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 28-02-2009 17:16 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Die nieuwe langspeler is inderdaad weer heerlijk! Feest der herkenning!


Por Vida


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 28-02-2009 18:37 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

"Follow me to the dance-floor"... hoe über-oldskool is da plaatje!


Inter faeces et urinam nascimur


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-02-2009 22:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Veeeeeeel old-school geluidjes en zo, maar toch wel een moderne vibe over de hele CD.

Fijntjes!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 07-03-2009 14:20 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Vind ik ook, spoedig maar eens bestellen. Goede plaat.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-03-2009 16:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jaaa, de nieuwe Prodigy is lekker!! Eergisteren aangeschaft.


..."Hate can only create more hate"...


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 07-03-2009 22:25 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Dat nieuwe nummer versus clip is heerlijk Chaotisch!


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 08-03-2009 9:28 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vind de nieuwe cd best gaaf geworden.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2009 21:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 14:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Vind ik ook, spoedig maar eens bestellen. Goede plaat.

Ik heb hem ook maar aangeschaft; ook na vaaaaak luisteren blijft het een vette CD. Geweldig hoe zo'n act zich weer kan hervinden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2009 22:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De plaat is een feest der herkenning (iets te erg eigenlijk), geen vernieuwing meer helaas, en helaas staan er ook aardig wat vullertjes op.

Deze snaai ik wel ergens 2ehands op tzt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2009 22:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ondanks de enkele 'vullertjes' (die stonden ook al op de eerdere CD's uit het gouden tijdperk, trouwens) blijft het een vette CD. Zelfs de 'vullertjes' zijn nog steeds op zichzelf vette nummers, de rest is gewoon nog vetter Ik hoor de vernieuwing overigens duidelijk wel; ik vind het geheel erg fris klinken.

Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat dit album nu opeens dé CD aller tijden is. Gewoon vet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-03-2009 22:31 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Woensdag in de Melkweg geweest, was godverdomme geniaal!! Nog nooit een zaal zo los zien gaan.. Geluid goed, sfeer goed, band goed, voorprogramma goed (Noisia), hoop bier (halve liter glazen ftw!!).. Topavond! Blij dat ik kaarten heb kunnen krijgen...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-03-2009 22:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2009 22:06 schreef ZelThoR het volgende:
(die stonden ook al op de eerdere CD's uit het gouden tijdperk, trouwens)

Precies ja, op Experience, Music for the jilted generation en Fat of the land staan die ook, maar blijkbaar is dat in het collectief geheugen verloren gegaan? Ga hem ook maar afschaffen volgende week, samen met de heruitgave van Tjielp tjielp van Tom America en Godverdomse dagen op een godverdomse bol. Het is per slot van rekening ook boekenweek bijna.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2009 22:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2009 22:32 schreef bastianus het volgende:
Precies ja, op Experience, Music for the jilted generation en Fat of the land staan die ook, maar blijkbaar is dat in het collectief geheugen verloren gegaan?

Hehehe, ik las ook vlak na mijn post dat jij het er eerder ook al over had in dit topic (dat er al eerder vullertjes waren) En vlak daarvoor had je het ook al over het zich hervinden van the Prodigy; get out of my head, man!
quote:
Ga hem ook maar afschaffen volgende week, samen met de heruitgave van Tjielp tjielp van Tom America en Godverdomse dagen op een godverdomse bol. Het is per slot van rekening ook boekenweek bijna.

Die ga ik dan weer niet aanschaffen, 'vrees' ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2009 23:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 maart 2009 22:06 schreef ZelThoR het volgende:
Ondanks de enkele 'vullertjes' (die stonden ook al op de eerdere CD's uit het gouden tijdperk, trouwens)


Uiteraard, alleen die vullertjes werden ruimschoots gecompenseerd met vernieuwende knallers van het kaliber dat niet op de nieuwe plaat staat.

quote:
..blijft het een vette CD. Zelfs de 'vullertjes' zijn nog steeds op zichzelf vette nummers, de rest is gewoon nog vetter Ik hoor de vernieuwing overigens duidelijk wel; ik vind het geheel erg fris klinken.


Dan ben ik wel benieuwd in welke nummers jij vernieuwing vindt; ik hoor toch vooral ouwe wijn in nieuwe zakken, waarbij enkele nummers weer lekker vanouds stampen en swingen, helaas ook veel saai trager materiaal. Omen & Warriors dance vind ik de uitschieters van de plaat.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2009 23:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2009 23:09 schreef Mutilator het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd in welke nummers jij vernieuwing vindt; ik hoor toch vooral ouwe wijn in nieuwe zakken, waarbij enkele nummers weer lekker vanouds stampen en swingen, helaas ook veel saai trager materiaal. Omen & Warriors dance vind ik de uitschieters van de plaat.

Ik zal er eens wat namen van nummers bijzoeken (niet nu), al is Omen er volgens zeker wel één van.

Maar wat ik bedoel (en eerder zei): er zitten veel oldschool geluidjes en elementen in deze nieuwe CD, maar de manier waarop deze gebruikt worden en de muziek in elkaar steekt en in het algemeen de sfeer en productie hebben (voor mij) een heel fris en modern gevoel. Misschien horen we beiden de muziek gewoon anders


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2009 11:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nou, bij een nummer als Take me to the hospital krijg ik een 'I'll take your brain to another dimension' gevoel. Men put sowieso heel erg uit hun Out of space hit.

Is hun album The chamber sessions nog wat?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-06-2009 11:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-06-2009 10:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zo.. kaarten voor 23/11 HMH zijn gekocht


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-06-2009 10:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2009 10:11 schreef Valorian het volgende:
Zo.. kaarten voor 23/11 HMH zijn gekocht


Hier ook.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-06-2009 10:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2009 10:26 schreef altx het volgende:
Hier ook.


Wordt een concert-rijke periode:
23/11 Prodigy HMH
30/11 Depeche Mode AHOY
6/12 Rammstein Gelredome

Het is dat Muse (ook rond die tijd) meteen uitverkocht was en Placebo (ook rond die tijd) me net te weinig trekt, anders was het helemaal feest geweest


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-06-2009 10:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2009 10:33 schreef Valorian het volgende:
Wordt een concert-rijke periode:
23/11 Prodigy HMH
30/11 Depeche Mode AHOY
6/12 Rammstein Gelredome

Het is dat Muse (ook rond die tijd) meteen uitverkocht was en Placebo (ook rond die tijd) me net te weinig trekt, anders was het helemaal feest geweest


Ik ga dan niet naar Depeche Mode, maar wel naar Deep Purple en Muse in die periode (en Rammstein dus).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Bierglas
Usericon van Bierglas
Posted 27-06-2009 17:23 by Bierglas Wijzig reactieProfiel van BierglasQuote dit bericht

Zo, ik kom er zoals gewoonlijk weer als laatste achter, maar Invaders Must Die is TOF!
Eigenlijk had ik me nooit in de band verdiept, maar ik ga er nu zeker heen op Lowlands


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-06-2009 17:40 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Is die nieuwe plaat te vergelijken met ouder werk zoals fat of The Land en Music for the Jilted Generation?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen