|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eastside Hardcore Assault #2 zondagmiddag 7 november. BLACK FRIDAY '29 JUSTICE ZERO MENTALITY DEATH X CHAMPS ABUSIVE ACTION 7 November 2004. deuren open om 15.00, naar verwachting afgelopen tussen 19.00 en 20.00, tijd genoeg voor gebruik van het OV. Entree zal 6,- euro bedragen. Cafe De Stam ligt op ruim 5 minuten lopen van het station, midden in het centrum met voldoende eetmogelijkheden (mac, fallafel, cafetaria enz.) Crucial Attack distro aanwezig. Voor reserveren (eventueel..), routebeschrijving en andere info even mailen naar eshcassault AT hotmail DOT com. of check www.cafedestam.nl/eshcassault flyer: http://e.myspace.com/00022/69/30/22740396_l.JPG |
|
vorige keer vond ik zelf in elk geval verschrikkelijk cool, lekker druk, goede publieksreactie dus zou cool zijn als er wat mensen van hier kwamen |
|
Jeeeeez! Ik maak echt NOOIT weer topics voor jou aan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Haha, m'n script voor je usericon doet het nog |
|
quote: Neg! ..."Hate can only create more hate"... |
|
kick |
|
up maar weer! |
|
Ben hier zekers bij, lekker relaxed op zondag. |
|
[nostalgie]De Stam![/nostalgie] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-10-2004 1:15] |
|
erg cool. probeer mensen mee te krijgen> leuker voor jezelf en voor de bands/organisatie (ahum )en natuurlijk voor degenen die je meeneemt haha. |
|
Ik kom alleen als XnegativeX een biertje adje trekt |
|
haha. ik hoop dat dat niet nodig is. gewoon komen, cool! |
|
Beetje ver weg |
|
quote: Adje? Ik wil jou daar helemaal niet hebben joh. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Wellus: |
|
hahah! die foto bewaar ik dennis |
|
Ik voel me niet zo lekker. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
snap ik jongen.. |
|
|
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wat sta ik er mooi op he |
|
Daar heb ik heel politiek correct geen commentaar op . Maar het is wel een heersende foto! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Volgende keerdoe ik mijn ogen open |
|
Ik vind hem wel schattig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hehehe, is goed. Dan kan ik je grote ree-br... Nah, whatever! Maar ik heb ook wel 's betere foto's van Dennis gezien. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat jullie hartstikke bezopen waren! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |