IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The Acacia Strain Vorige pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-05-2017 20:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zoals altijd trek ik dit weer heel erg goed.



MindkillerNL
Usericon van MindkillerNL
Posted 02-05-2017 22:46 by MindkillerNL Wijzig reactieProfiel van MindkillerNLQuote dit bericht

Anders ik wel. Nieuwe nummers klinken lekker. Lekker bot en straight to the point.


Ik haat aardbeien


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-05-2017 16:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht





Dit zijn toch wel twee klassiekertjes, hoor


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-05-2017 16:31 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Bij die laatste gaat in principe alles om mij heen kapot, live.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-05-2017 18:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die eerste draai ik bij podiumverbouwingswerken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-12-2019 19:36 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nieuwe plaat (It Comes in Waves) is vet! Meer nadruk op de sludge/doomkant van de band.








[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 27-12-2019 19:39]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-12-2019 19:55 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ah, die was nog aan mijn aandacht ontsnapt. Dank!



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-05-2020 21:17 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Er zijn alweer 3 EP's uit, in een serie van 5. Weer meer van hetzelfde met een iets ander accent en daar kan ik prima mee leven. Van deze track krijg ik ook wel een Morbid Angel-vibe, bij vlagen:




PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-05-2020 7:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Sterke Morbid Angel-vibe, inderdaad. Klinkt wel lekker.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-05-2020 10:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben al een tijdje niet meer mee bij die band. Bij ieder nieuw werk denk ik "oh leuk, terug 3750 en The Dead Walk luisteren" en geraak ik niet verder.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 21-06-2020 11:52 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Er komt een nieuwe plaat aan: Slow Decay, verschijnt op 17 juli. Toch staat die nieuwe plaat al volledig online, de band heeft namelijk stapsgewijs de plaat vrijgegeven via EP's (D-E-C-A-Y).



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-01-2022 17:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Voor de volledigheid post ik hem ook maar een keer hier: 'It Comes in Waves' integraal gespeeld, plus wat nummer van 'Slow Decay' er achteraan. Ik vind het tof.




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2022 17:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Helemaal vergeten deze band. Geen idee waarom. Bedankt voor de heads-up.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 04-01-2023 15:55 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

De band blijft lekker productief. Laatst weer een nieuw nummer verschenen, met een hoedtik naar Devourment vanaf ongeveer 1:57. Dans0n!




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-02-2023 14:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zaterdag in Dynamo. Gevolgd door Deez Nuts.... je kunt tenslotte ook niet alles hebben. Maar goed: er zal gedanst worden!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-02-2023 15:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Kan je op tijd naar huis. Als live-act te matig om de goeie nummertjes uit te zitten. Hoe doet TAS het live eigenlijk nog?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-02-2023 18:09 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Wat ik er van zag op Youtube: beter dan ooit, eigenlijk. Vincent lijkt een stuk fitter. Ach, ik ga het zaterdag meemaken. Fanboi ben ik al, dus vermaken zal ik me.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-02-2023 21:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Een kapotte bril en een prachtig blauw oog later kunnen we twee dingen concluderen:

1. Ik word te oud voor deze shit.
2. The Acacia Strain is nog bepaald niet ingekakt.



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 25-02-2023 22:16 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Beste concertreview van het jaar tot nu toe


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2023 22:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

+1. Nu enkele dagen recupereren, oude doos.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2023 10:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2023 21:29 schreef Negatieveling het volgende:
Een kapotte bril en een prachtig blauw oog later kunnen we twee dingen concluderen:

1. Ik word te oud voor deze shit.
2. The Acacia Strain is nog bepaald niet ingekakt.


Hahahaha klinkt als een goed feessie!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-02-2023 12:40 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het was awesome, zelfs met slechts één gitarist. Na een album of tien zijn er ook genoeg hits om uit te kiezen, en ze weten zelf natuurlijk ook wel waar het publiek hard op gaat. Dan krijg je dus mix van nummers van 'The Dead Walk', 'Wormwood' en 'Slow Decay', de sloopkogel die 'Dr. Doom' heet, plus het nieuwe 'Untended Graves' en een ander nieuw nummer (inclusief een paar full fledged blasts) waar ik de titel niet van heb meegekregen.

Het geweld op de vloer stond in enig contrast met de oprechte oproep van Bennett om een beetje op elkaar te letten in het dagelijks leven.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 26-02-2023 12:40]



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen