|
Auteur: |
|
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 15-02-2009 18:38] |
|
Stijl? |
|
geluid is iets te rampzalig om er iets van te maken, beetje ala de burzum demotijd |
|
luisterd en huiverd! BM , ja es weer eens wat anders |
|
geen ambient dit keer en nog een kritiekpuntje: het iets té computerontworpen logo. dat lettertype heb ik ook, paar streepjes erbij, eerste letter reverse en klaar... nouja om nogmaals over burzum te beginnen: die had ook geen ingewikkeld logo hehe [Dit bericht is gewijzigd door holtor op 24-09-2004 14:30] |
|
Het geluid is wel enorm crappy, maar op zich klinkt wat ik eruit op kan maken niet verkeerd. |
|
quote: nope es wat anders logo= boeie wij vinden het mooi en het is idd een met flash uitelkaar getrokken ruritania lettertype. |
|
als het maar mooi is idd logo ontwerpen is niet meer te doen tegenwoordig, alles is al gedaan. zelf heb ik de voorkeur voor een handgetekende om dat pc idee weg te krijgen maar goed, smaak verschilt |
|
shit!!! zie nou trouwens dat ik het verkeerde logo op heb gezet..... hadden een nog mooiere, dat is die op de hoes, die es net weer effe anders |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 15-02-2009 18:38] |
|
hmmmmm vind treacherous mooier... dit is een beetje saai... zit geen spirit in .. vind ik ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Afgemixte versie van Treacherous staat nu ook online, de vocals zitten er nu een stuk beter in. Treacherous [Dit bericht is gewijzigd door Tsasil op 12-10-2004 15:46] |
|
kijk, dat nummer is veel beter vind ik...nice work I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Thanks |
|
*schop* |
|
quote: Waarom? |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 15-02-2009 18:39] |
|
klinkt best gaaf... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Juist en dat was dan de bedoeling ook. Zang zal zsm toegevoegd worden en dan moet het geheel nog goed afgemixt worden. Waarschijnlijk zullen er op de demo ook nieuwe versies van The sinner en treacherous komen, daar deze natuurlijk nooit officieel zijn uitgebracht [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 13-07-2007 8:55] |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 15-02-2009 18:40] |
Index / Heavy Metal |