|
Auteur: |
|
|
02/10 Onnodig Hard Fest - R17 - Grootebroek with: Charlie*Adler, Verderf, Death By Dawn 15/10 Hardcore Night - Popei - Eindhoven with: Strike In Time, Karaoke Allstars 22/10 Infernal Grind Tornado - Q-bus - Leiden with: Rotten Sound, F.U.B.A.R., Suppository, Bilox, Intuemesence 23/10 Zomaarpop - OJC Watjang - Oirlo with: Malkovitch, Puch Maxi, Silverene, A Common Ground 20/11 Weekendje Extreem - OJC Walhalla - Sevenum with: Stoma, Japanische Kampfohrspiele 26/11 Metal Night - Little Devil - Tilburg with: ?? 03/12 Sint Nicolas Was A Grind Freak - Frontline - Gent (BE) with: Stoma, Isle Of Man, Sublime Cadaveric Decomposition 2005 12/03 Op Volle Snoeren - Willemeen - Arnhem with: Regurgitate, Gomorrha and more http://listen.to/collision [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 26-09-2004 11:24] |
|
Ik hoop er in tilburg bij te zijn |
|
hehe, dat is wel de bedoeling ja |
|
Het word 'em bij 'Op volle snoeren', nou ja, als ik niet weer geblesseerd raak. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
geblesseerd? |
|
nou, hopen dat je nog kunt lopen.. maar dat feest duurt nog wel eventjes. |
|
Weet ik. Maar het staat alvast in de agenda. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ben van plan om in Eindhoven ff te gaan kijken [Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 26-09-2004 21:36] |
|
gezellig, hou er wel rekening mee dat de rest hardcore is.. ik weet nl niet of je daar van houd |
|
Ja, daar stond ik ook van te kijken. maar hardcore kan ik goed hebben hoor Ik moet alleen ff kijken of ik het red |
|
quote: Yeah!! |
|
quote: wij spelen om 11 uur. de band die in tilburg meespeelt is gridlock: thrash metal met leden van gemini, triple 7 en collision. checkuh! |
|
Yooow, we hebben weer wat shows: 14 sept 08 - Grind Over Rotterdam - Baroeg Rotterdam (nl) met: Unholy Grave, Agathocles, Krush, Reproach en Obtuse 20 sept 08 Splatterday Night Fever - Velokot Oostende (be) met oa: Skinless, Jesus Crust etc 26 sept 08 Metal Injected Fest - Jacx Blerick (nl) met oa: Model 101 ? oct 08 - Mevrouw Latenstaan - Zoetermeer (nl) 13 dec 08 - OJC Canix - Lottum (nl) met oa: Remorse, Blind Sight, Wilko en de Emoneukers uiteraard is op deze shows ook onze split CD met DrDoom te krijgen! |
Index / Concerten |