|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het helaas gemist. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Het heerschte echt zwaar, heb me helemaal kapot gelachen. De nieuwe nummers ("Rampestamper", "Loeiend Linke Lesbiënes" etc...) raasden en gierden als nooit tevoren. Ook die hoempa versie van Met Je Kanus In Me Anus die ze als intro en outro draaide was über geniaal. |
|
ik wil ze eigenlijk wel proberen om in de bastille te boeken aangezien we er ook M90's hebben gehad, engorged en detonation EFTELING ELLENDELING!!! gheghe en "metal is een mannensport"; *weten jullie wat er op nummer 1 staat!?* en dan 5 keer achter elkaar spelen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
het was maar 3 keer, maar het idee was duidelijk . Met je betonnen zwembroek het kanaal in! Ik wens je veel succes met boeken, want alle leden zijn vaak druk met andere bands! Daarnaast zit de zanger vaak op de vaart... metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |