|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Bedankt voor de tip! Hopen da tik niet vergeet te luisteren. |
|
Zojuist, live op radio kink FM heeft Chainsaw de naam van de 2e studio plaat bekend gemaakt: METAL MISSIONARY en zal worden gereleased door Meat Rackords. Je kunt de uitzending nog uploaden op de site van kink en zo 2 nrs. van het nieuwe album beluisteren. In strong cooperation with Henk de Vries |
|
OUT NOW!!! Tweede studioplaat van Chainsaw....getiteld: Metal Missionary.. [Dit bericht is gewijzigd door MightyMetalMike op 14-02-2009 22:50] In strong cooperation with Henk de Vries |
|
Gefeli, en dat ze maar weer veel varkens open mogen snijden op het podium. |
|
Vet, meteen even bestellen |
|
Bestellen van Chainsaw's 2e CD -- Metal Missionary -- en luisteren van een paar nieuwe songs kan overigens ook via de site van hun platenlabel op: www.meatrackords.com In strong cooperation with Henk de Vries |
|
quote: Ja, dat was lachen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Overigens is op... www.meatrackords.com ...en op... http://www.myspace.com/chainsawhellyeah ...een aantal songs van de nieuw plaat te downloaden/luisteren . In strong cooperation with Henk de Vries |
|
Ik heb m al binnen, ik vind het weer een geweldige cd. |
|
Zijn hier nog Steenwijkers (e.o.) op de site?? Vanavond is namelijk de hele Chainsaw crew van 20h00 tot 22h00 op de radio -- MIX105Hardrock Via Internet te luisteren op: http://listen.to/mix105hardrock In strong cooperation with Henk de Vries |
|
Jaaah, das ist die richtige Scheisse Rudi!!! In strong cooperation with Henk de Vries |
|
Tering jongens, een 3 out of 10 in de Terrorizer Nou ja, slechte reclame is ook reclame, zullen we maar zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-07-2009 23:01] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Die keer dat ik ze live zag, vond ik ze, buiten het visuele aspect om, ook niet echt boeiend ofzo, ik kan me muzikaal gezien er dan ook niets van herinneren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Denk ook dat het vooral om het live optreden gaat, beetje feesten. Dat komt op een CD toch niet over. Maar goed, misschien volgende keer een live CD uitbrengen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dvd is misschien nog beter, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wellicht toch ff de nwe plaat downloaden/kopen...hij is namelijk wel heet: http://www.youtube.com/watch?v=ERSxFGSuClo In strong cooperation with Henk de Vries |
|
Dubbele gitaarpartijen worden live natuurlijk wel wat lastig. Maar dit was een lekker nummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Probeer de recentie van Zware Metalen eens In strong cooperation with Henk de Vries |
|
Godver, wat een ellende met de apparatuur gisteren. Maar toen ze eenmaal speelden was het weer gaaf hehe.. spelfout weggehaald... |
|
In December komt het langverwachte nieuwe album van Chainsaw uit '16 Years Down the Meat Aisle' En ondanks dat de band weer een harde klap te verwerken heeft, bewijst Chainsaw zich als een onverwoestbare machine. Een paar dode hersencellen van de door een beroerte uitgeschakelde zanger zullen de album presentatie niet in de weg staan. Sterker nog, het zal een spektakel worden om nooit meer te vergeten. Zes gastzangers zullen op 5 Januari in de P3 te Purmerend de nummers van het nieuwe album vertolken! Patrick van Maurick - Montany, ex Reviver Nima Sadeghi - Act of State Hans Wassink - Ex It Lives / Methyl Benzeen. Stefan Bosland - Gloria Victis / IrönClad Marcel van der Haven - Iron laiden, ex Black Knight Marc van den Bos – Denim & Leather / ex Dominion Voorverkoop – 5 euro Deur – 6,50 Zaal open - 20:30 Voorprogramma - Denim & Leather – 21:00 HELL YEAH! Bareuh... |
|
Whut, de zanger heeft een beroerte gehad? Klote, is een toffe gast. Beetje lijkenpikkerij om nu je kans te grijpen Hans! Boeiender |
|
quote: Het gaat weer goed met hem, hoor. Hij kan alleen nog geen complete show doen. Bareuh... |
|
Hé dat is hier om de hoek, vast wel aanwezig dus. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |