|
Auteur: |
|
|
Heb ze live leren kennen tijdens de Falling into Infinity Tour van Dream Treater. Te gekke band, met goeie muzikanten, ik luister er zeer regelmatig naar |
|
Heb ze gezien in de boerderij (zoetermeer) Het is zeker wel een zeer goede band. Vreemd dat ze niet zo bekend zijn. freedom is a state of mind |
|
Dit is een goede band, luister er zelf al een aantal jaartjes naar. Heb ze nog niet live gezien, maar daar komt hoop ik nog een keer verandering in! |
|
Ik ken ze alleen van naam, maar ik ben wel helemaal weg van Andy's zijproject Abydos. " The little boys heavy mental shadow opeera about the inhabitants of his diary" is een waar meesterwerk |
|
"The first two Vanden Plas gigs for 2005 are confirmed: On 18 March at the Spirit Of 66 in Verviers, Belgium and on 19 March at the Music-Hall in Weiher, Germany!" Beetje ver helaas, maar hopelijk brengen ze ook een bezoekje aan NL! |
|
Zo, die nieuwe plaat is fenomenaal! Het is een prachtig conceptalbum geworden over de graaf van Monte Christo en Vanden Plas klinkt theatraler en duisterder dan ooit. In april komt-ie uit en in april spelen ze ook in Nederland. no text supplied |
|
gaaffffff, goeie band idd!! |
|
Hoor nu het titelnummer (van het web geplukt) dit wordt een verplichte aanschaf |
|
quote: Wanneer en waar?! Het nieuwe album is inderdaad geweldig! Symphonischer en toch harder dan ooit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
precies een week geleden... no text supplied |
|
Ik had het al gemerkt ja. Thanx for the heads up I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hey Vanden Plas speelt op 16 September samen met de Poolse Riverside in Helmond, Plato. www.poppodiumplato.nl Vanden Plas zijn laatste CD vindt ik errug goe. |
|
Ik zag hun nieuwe cd liggen in boudisque - te weinig tijd om 'm te beluisteren, maar ik ben wel nieuwsgierig. I am the 1%. |
|
Bevalt me uitstekend! Ik wil Christ.0niet beter noemen dan Abydos, die had meer variatie in elektronica en het gitaarwerk maar Christ.0 is een zéér smakelijk prog.metal album geworden |
|
Ze hebben een nieuwe plaat uit sinds een paar dagen. Ben benieuwd... |
Index / Heavy Metal |