|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Altar was weer geweldig ouderwets bezig...het heerschte de pannen van t Docx pand in ieder geval..de nieuwe zanger Rene doet het ook goed,leuke nieuwe frontman! |
|
quote: Ben beniewd.Zie ze vanavond in Bergum. spelfout weggehaald... |
|
Hey, moest van Count Ischbrak (hoezo moeilijke naam) even een berichtje achterlaten. Het was gisteravond echt ontzettend leuk, de muziek super goed... Foto's zijn toch nog ergens goed voor [mensjes wilden foto's maken en dat wilden wij niet, laatste foto toch nog met Frank ] |
|
Was dat gisteren al Ik dacht vanavond en dat ik niet heen kon wegens een verjaardag Jammer How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Das knap, het heet altar, maar der staat wat anders.. Dying flame wist mij nog enigzins te boeien omdat het ouderwetsch klonk. The wounded is een veredelde TT-nacht bandje.. sorry meer kan ik er persoonlijk niet van maken, laat iemand eens uitleggen wat deze band heeft. Instill was wel ok maar alle moderne stromingen met core erachter weet mij vaak maar matig te boeien.. En Altar?? er zijn betere alternatieven. Maar met Hertog Jan op de tap kan zelfs Celine Dion leuk zijn...... nee das onzin. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik vond The Wounded echt goed :D En Altar was ook erg leuk, alleen was dat op een gegeven moment echt niet meer bij te houden > te snel voor mn zere nek En dat ze goed waren lag NIET aan het bier |
|
Was tof gisteravond, goed publiek ( heksENgek en SleepingSun bedankt voor het frisse windje van jullie geheadbang!) en supergezellig na die tijd, wat mij betreft voor herhaling vatbaar! |
|
Kon je dat zien dan?? |
|
The wounded was weer zoals gewoonlijk, super gaaf! Ik begrijp niet dat die band niet enorm doorbreekt. Verder was wel lachen. Instill en dying flame niet gezien. Altar wel en ach ze zijn opzich wel leuk. Ik heb nog een aantal foto's, komen misschien ooit wel online [Dit bericht is gewijzigd door Meester op 16-10-2004 16:03] |
|
wat nou OPZICH WEL LEUK!!! |
|
Ik vind jou eng. |
|
waarom |
|
quote:Ik moet bekennen dat ik stond te headbangen. |
|
GO JIJ!!! |
|
argh was tof, the wounded heerscht ... instil was tof, dying flame vond ik niet zo donderend ... altar ja, op zich leuk maar je blijft wat missen ... Lekker pilsjes gedronken met Skinpeeler en aanhang |
|
quote: Ben nog steeds brak.. Mijn lever is "verhazert." Maar het was gezellig Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Pff, was lang geleden dat ik zo brak was ... Jenje dacht dat ie na lange tijd van bijna niet zuipen nog gemakkelijk door kon zuipen .. niet dus ... |
|
quote: Heb ook weer een paar gaten in mijn geheugen.. Vanavond maar wat kalmer aan doen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Vanaamd lekker bankhangen (en pc hangen) |
|
eerste bandje gemist..??? The Wounded : is na 5 nummers doodsaai Instil : leuke Maiden rifjes en een band met veel potentie Altar : ouderwets lekker |
|
Altar is lekker, maar niet ouderwets lekker, daarvoor ontbreekt er toch nog wat ... |
|
Niet steeds zo mouwen over Kelder, dat is inmiddels meer dan een gepasseerd station. De nieuwe zanger heeft uitstraling en een goede presentatie, en zijn stem moet nog wat groeien, maar dat komt wel Die oude bassist Niels Vos staat altijd , dus nog steeds , (Alternative)als een dooie zoutzak op het podium. Dus Jentie : ouderwets lekker |
|
Je hoort mij niet zeggen dat het slecht is, maar als ik Altar(native) live zie dan is dat imho duidelijk hetgene wat dichterbij het oude altar komt. |
|
Was je laatst dan MFC bij Alternative |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |