|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
TOOL!!! UIT M'N DAK!!! Ik vind tool erg lekker zowel het oude als het nieuwe werk. Live zijn ze helemaal te gek. En nee het is misschien geen echte metal....zo? |
|
quote: Ze zijn inderdaad gehyped. Maar als je even de moeite zou nemen om een Radiohead tekstboekje goed te bekijken terwijl je de CD draait, zou je zien hoeveel ze op hun eigen hype kotsen en op hun publiek. 'Tell them how we feel. Let them know what is here. Come inside this wasteland. Come and pull it apart.' quote: Wat raar. Kijk, ik heb geen boodschap aan elitaire kunstcritici, maar ik pretendeer wel gevoel voor smaak te hebben. Dat pretendeert iedereen toch? Sterker nog: wat metal betreft pretendeer ik zelfs verstand ervan te hebben. Da's niet meer dan normaal denk ik (tenminste, als je een beetje zelfverzekerd bent). |
|
AAARRRGGHH! Ik heb uit desinteresse niet alle replies gelezen op deze tool-topic, maar uit wat ik gelezen heb blijkt overduidelijk dat de meeste mensen tool kut vinden, laat staan tot heavy metal rekenen.. dus WAAROM staat deze topic dan hier! Kan er niet een 'Bad Taste' forum komen, waar iedereen over kutbandjes en tmf kan ouwehoeren? lol |
|
ik vind Tool echt supergaaf iemand gaf me pas Aenima te leen en die draai ik nu helemaal grijs denk ook dat Tool vooral interessant is voor bassisten, ben ik zelf ook, vandaar erg gave baspartijen forty-six & 2 bijvoorbeeld en dat het geen Metal is: SCHIJT ik luister echt niet alleen Metal, dat is te beperkend lijkt me Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: gewoon, omdat ik een keer zin had om mijn gal te spuien over deze overgehypte kutbands. als het je niet interesseert lees het dan niet! ik heb al regelmatig een positive post geplaats over een bepaalde band maar dan reageer je dus niet(op welke manier dan ook) en nu wel??? |
|
quote: Idd, baslijnen . Undertow heeft er ook enkele hele coole tussen zitten. |
|
quote: Lekker om te zien en brains was mij reeds bekend en nu ook nog van tool houden |
|
Ik luister eigenlijk nooit tool maar heb wel veel respect voor die lui. Ik denk dat de meeste mensen hun muziek niet begijpen en het daarom kut vinden. Ik dacht er eerst net zo over maar luister het maar eens tijdens een paddo trip. Dan praat je wel anders. Tool is heel complex en je kunt het niet echt opzetten tijdens een feest ofzo als iedereen zit te schreeuwen. Luister het maar met koptelefoon en een dikke joint o.i.d. |
|
Tool wil mij ook niet echt boeien.misschien te complex maar ik heb het volle respect voor iedereen die er anders over denkt |
|
quote: Als ik het al in bladen als het Veronica blad tegenkom tussen allemaal tmf namen dan riekt dat verdacht veel naar hype (om maar een voorbeeld te noemen). Dat het origineel is en gecompliceerd (ligt eraan wat je gewend bent) is ontken ik niet, maar te hard voor de massa?-Nu metal klinkt toch ook 'hard voor de massa'? die massa trekt limp biskit toch ook? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-11-2001 19:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat schaar ik onder andere onder 'wijsheid'; zo min mogelijk pretenties. En tuurlijk heb ik 'smaak'; ik kan toch ook proeven! Het gaat er meer over wat je zelf onder 'goede smaak' zou categoriseren. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-11-2001 19:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou omdat ik me verveel reageer ik ook maar effe dan. Tool, ik ken maar weinig maar wat ik er van ken is niet echt denderend. De clips zien er op het eerste gezicht wel mooi uit, maar zijn ronduit saai. En omdat iedereen het over Radiohead heeft; Radiohead ken ik ook niet zo veel van maar wat ik gehoord heb is wel aardig. Beter dan Tool in ieder geval. |
|
Ik vind Tool best wel cool, maar lang niet alles. Een nummer als 'die eier von satan" of "ions" is wel 1 keertje grappig, maar daarna kan je het weggooien. Sommige dingen daarentegen vind ik meesterlijk.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: o ja kan jij proeven, daar wil ik het nog wel eens met je over hebben ....gerookte ham???? |
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |