|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een onnozel gelul weer. quote: Hmm, precies kan ik het niet zeggen, ik denk 00.00 / 00.30 . [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 13-10-2004 20:29] don't mistake lack of talent for genius |
|
don't mistake lack of talent for genius |
|
Omhoog met dat ding. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: ey speel jij in blood-drenched ? |
|
Jep, de chaosband van afgelopen zondag. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ah ok dan hehe, ik had jou proberen te mailen via het adres op je website, maar dat werkt niet, heb je een wel werkende of msn of iets dergelijks ? |
|
Ah, ja dat adres werkt niet meer, zal het eens veranderen. Mijn email/msn is: demongorgon@hotmail.com don't mistake lack of talent for genius |
|
Kleine verandering in de speelvolgorde: Fluisterwoud zal openen, en Aguynguerran speelt dus als tweede. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik denk dat ik hier helaas toch niet bij ga zijn |
|
Ik ga er wel bij zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was weer een gezellig avondje Metro Fluisterwoud: klonk vrij goed allemaal met hier en daar hele gave gitaar/drum combinaties. Anguynguerran: vond ik geen bal aan. Sauron: niet meer gezien, was overmand door slaap vanwege een te drukke zaterdag. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-11-2004 10:31] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was het druk eigenlijk? Ik lees dit nu pas voor het eerst dat er iets in de Metro te doen was... Had er eigenlijk wel heen willen gaan... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Het was zekers niet druk. Na fluisterwoud en het +/-2 uur soundchecken en 2 nummers van de belgen zijn we maar weer bij een lokaal feestje gaan zuipen. |
|
hmmmm, minder.... Maar das helaas wel vaker in de Metro.... Ligt ook wel erg achteraf... Om Met OV er te koemen is erg moeilijk en als je dan geen auto hebt... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Idd jammer dat er niet echt veel mensen waren. En die er al waren, kwamen volgensmij niet voor de bands. Dat was wel te merken aan het applaus. Metro is idd met openbaar vervoer klote (de terugweg heb ik het dan over), en er is de laatste tijd erg veel te doen in de regio. Maar goed, je kan niet alles hebben. Volgende keer beter. don't mistake lack of talent for genius |
|
fuck man.. we hadden nog beter in een bejaardensoos kunnen spelen.... neit ten nadele van de Metro overigens.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Haha, idd, dat publiek had dan vast en zeker meer reactie gegeven dan in de Metro het geval was, al was het maar vanwege het gegil van de bejaarden die een hartaanval krijgen. Nochtans een sterk optreden van de heren van Fluisterwoud, die nieuwe nummers waren ook erg stoer . |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |