IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Das Ich - Eindhoven en Utrecht
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-09-2004 22:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

14 oktober 2004 - Effenaar, Eindhoven
Das Ich
+ NG PRO + DJ -X-X-X- (Cybergothic Syndrome)

15 oktober 2004 - Ekko, Utrecht
Das Ich
+ Xotox + Cyberia Afterparty

Tja, valt niet meer aan toe te voegen. Effenaar is goed op weg... afterparty na Blutengel was ook de moeite waard. Ik ben in ieder geval weer van de partij. Vast meer mensen die een van deze twee avonden een bezoekje waard achten.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 30-09-2004 23:05 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Wiegen Meister !

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-10-2004 9:20 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Heb ze al eens een keer live gezien op het Dour festival in "98 samen met The Sisters of Mercy. Dit was echt een mega op treden van Das Ich, waarna ik dus ook wel wat muziek van ze heb aan geschaft.

Moet ff kijken of het mij uit komt,om hun optreden te bezoeken

Wiegen Meister !

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 11:18 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 9:20 schreef Shadow_Smile het volgende:
Heb ze al eens een keer live gezien op het Dour festival in "98 samen met The Sisters of Mercy. Dit was echt een mega op treden van Das Ich, waarna ik dus ook wel wat muziek van ze heb aan geschaft.

Moet ff kijken of het mij uit komt,om hun optreden te bezoeken

Die kerel van Das ICh ziet er zo extreem meesterlijk uit, niet normaal. Helaas is mijn portomonee niet zo lief om mij daar helemaal heen te brengen, dus helaas.

Kankerlul

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com