|
Auteur: |
|
|
Tja, vrij terecht dat het de enige show in Nederland is, aangezien het een zwaar ondermaatse band is. [Dit bericht is gewijzigd door BasBoot op 01-10-2004 2:22] A narrow view sees better. |
|
quote: Nou, geloof dat het behoorlijk wat gofficjes uit heel het land zal trekken hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 01-10-2004 2:32] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat is eigenlijk hetzelfde als "zwaar ondermaats", als je begrijpt wat ik bedoel. A narrow view sees better. |
|
Stiekem ben ik het ook helemaal met je eens. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
gothic sletjes |
|
Hocico gaaf! Ik sta er zelf trouwens nog steeds versteld van dat ik het gaaf vind hehehe |
|
quote: tja, je moet er idd van houden. Maar als je ervan houdt is het echt niet ondermaats hoor |
|
Ik wil ook Kankerlul |
|
quote:Dan ga je toch? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: geen geld :S Kankerlul |
|
quote:Zo'n hoge entreeprijs is 't nou ook weer niet. 13 euro moet toch op te brengen zijn? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: neej ik heb totaal 0 euro op mijn rekening Kankerlul |
|
quote: Wat doe je hier dan? Werken luie donder Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: doe ik al hard genoeg, ik wordt alleen genaaid door kankertelfort, ik ga een atoombom op die winkel gooien denk ik Kankerlul |
|
quote: Pak het iets minder rigoreus aan, ik zou het fijn vinden nog even verder te kunnen leven. Een brandbom werkt vaak ook heel aardig Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: haha neej man ben echt boos, maar goed daar is dit topic niet voor Kankerlul |
|
had je maar bij kpn moeten gaan (me meissie werkt daar ) |
|
quote: ja ik geloof het ook Kankerlul |
|
Ik denk dat ik deze keer eens niet kom, ben een beetje uitgekeken op Hocico. Wordt hoog tijd dat ze eens wat verandering gaan aanbrengen in hun repertoire, anders worden ze nog de AC/DC van de dark electro scene... Maar op zich een overtuigende liveband, zeker voor een electroband. no text supplied |
Index / Concerten |