IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Finse Metal Volgende pagina
Toiminto
Usericon van Toiminto
Posted 01-10-2004 20:22 by Toiminto Wijzig reactieProfiel van ToimintoQuote dit bericht

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, ik en met mij twee andere metal liefhebbers zijn een website speciaal voor en over Finse Metal aan het maken, maar we zoeken nog iemand die en van deze Metal houdt en goed met php/pgsql uit de voeten kan...

lijkt jou het wat mail dan even naar finsmetaal_filternet_nl

Moderators, als dit niet mag of hoort, gewoon verwijderen!

grt

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 01-10-2004 20:35 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Zoek maar eens wat van Solitaire

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij finse metal moet ik altijd aan children of bodom denken, en dat is erg slecht voor mijn libido.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-10-2004 20:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Finse Metal....

Da's een beetje breed he?

Impaled Nazarene
Mustaan Kuun Lapset
CoB
Nightwish
Moonsorrow
Korpiklaani

....om maar een paar te noemen zijn niet echt onder een noemer te vatten.

En als je met Finse Metal de specifieke en nauwe CoB-achtige genre bedoelt....tsja. Ik hu niet van die superstrak gedefinieerde 'genres' die niet meer dan een handjevol bands herbergen en eigenlijk geen aparte subgenre waardig zijn.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 01-10-2004 21:03 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

AMORPHIS

..

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-10-2004 21:08 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

er is genoeg goede Finse muziek:

- Sentenced
- Kalmah
- Amorphis
- Shape of Despair
- Nightwish
- Swallow the Sun

no text supplied

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-10-2004 21:12 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Finntroll!

Jullie zijn allemaal negers!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-10-2004 21:13 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Oh, en Wyrd en Azaghal natuurlijk!

Jullie zijn allemaal negers!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-10-2004 21:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vroeger had je ook van die keigoeie Finse discharge achtige hardcore bands! (nu waarschijnlijknog, maar ik ken ze niet).

Maar mijn lievelingsmetalbands uit Finland zijn toch Fintroll en Impaled nazarene.

acid
Usericon van acid
Posted 02-10-2004 0:27 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Oz, Sarcofagus, Shock Tilt, Witchtiger

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-10-2004 0:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

CryHavoc
Dreamtale
Ensiferum
Wintersun

en ga zo maar door Finland heerscht best wel, wat dat betreft

Bruce Banner

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 02-10-2004 0:41 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

en HIM natuurlijk he

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 02-10-2004 0:44 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 0:41 schreef Sneeuwwitje het volgende:
en HIM natuurlijk he

Turbonegro
69 Eyes
Apocalyptica

sorry, moest een edit zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 02-10-2004 0:45]

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 02-10-2004 1:23 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 2 oktober 2004 0:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
CryHavoc

Dat is toch niet meer dan een matige Sentenced (Amok) ripoff?

no text supplied

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-10-2004 2:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Alles wat je al wist, maar nu in een ander jasje, voor maar €9.99!!

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-10-2004 3:18 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Behexen
Diaboli
Horna
Beherit
Deathchain
Mokoma

Overigens kunnen jullie net zo goed doorgaan met een site voor metal uit Estland!
Net zo goed (en vaak zelfs beter) dan hun finse collega's.
Ow wacht, die bestaat al.. www.metal.ee en http://estonianmetal.com

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-10-2004 3:25]

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 02-10-2004 7:11 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Als het goed is ga ik over een jaar / anderhalf jaar naar Finland toe voor een half jaar.. Hopelijk leeft die 'scene' daar ook een beetje (ja ok, Nightwish en Children of Bodom komen gemakkelijk in de top 10 bij wijze van spreken.. maar lééft het ook echt daar?? Qua concerten en 'scene'?

Inter faeces et urinam nascimur

Dominator
Usericon van Dominator
Posted 02-10-2004 11:33 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 2 oktober 2004 7:11 schreef Stoerbaard het volgende:
Hopelijk leeft die 'scene' daar ook een beetje ... maar lééft het ook echt daar?? Qua concerten en 'scene'?

Nee.

Verbal abuse is no substitute for the real thing.

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 02-10-2004 12:44 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Sonata Arctica natuurlijk niet te vergeten

How can I know so many never really knowing anyone?

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-10-2004 13:00 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 21:14 schreef attila_de_hun het volgende:
vroeger had je ook van die keigoeie Finse discharge achtige hardcore bands! (nu waarschijnlijknog, maar ik ken ze niet).

Maar mijn lievelingsmetalbands uit Finland zijn toch Fintroll en Impaled nazarene.

Ik ben slecht in hokjes schoppen maar Mokoma is een finstalige band die ik in het hokje hardcore zou stoppen.
EDIT: Ôh..Mikeee had hem al opgenoemd zie ik.

[Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 02-10-2004 13:01]

Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-10-2004 13:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 13:00 schreef stookvogel het volgende:
Ik ben slecht in hokjes schoppen maar Mokoma is een finstalige band die ik in het hokje hardcore zou stoppen.
EDIT: Ôh..Mikeee had hem al opgenoemd zie ik.

Ik had het eigenlijk als Thrash gekwalificeerd:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1216994

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-10-2004 13:08 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Je hebt gelijk Google zegt dat het Speed/Thrash Metal is.

Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-10-2004 13:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 13:08 schreef stookvogel het volgende:
Je hebt gelijk Google zegt dat het Speed/Thrash Metal is.

Dan is het zo.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-10-2004 13:11 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

A.R.G.

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-10-2004 15:50 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 7:11 schreef Stoerbaard het volgende:
Als het goed is ga ik over een jaar / anderhalf jaar naar Finland toe voor een half jaar.. Hopelijk leeft die 'scene' daar ook een beetje (ja ok, Nightwish en Children of Bodom komen gemakkelijk in de top 10 bij wijze van spreken.. maar lééft het ook echt daar?? Qua concerten en 'scene'?

Ik denk het niet. Er zijn niet zoveel Finnen, en ze wonen nogal ver uit elkaar.

acid
Usericon van acid
Posted 02-10-2004 15:56 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Heathen Hoof, Morningstar, Reverend Bizarre, Spiritus Mortis, Minotauri en voor de Sad-Ex fans Anxious Death

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com