|
Auteur: |
|
|
Metalnight in de Bastille te Schoonhoven met Detonation en DarkdayRising, check www.debastille.com voor meer info "Sehnsucht" |
|
detonation schopt kont!!! ik zal aanwezig zijn |
|
*schop* A.s. zaterdag dus! Bastille, Spoor 11 Spoorstraat 11 2871 TN Schoonhoven 0182 383095 [Dit bericht is gewijzigd door Frituurmaster op 23-11-2004 13:43] Schutters!! |
|
Ik ben er ook bij! |
|
schop again! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*hengst ende schop!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
tja misschien willen we wel gewoon mensen in de Bastille hebben; misschien hebben sommige mensen hun agenda voor dit weekend nog niet volgepropt enzo...hmm? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
vanavond kutschurft, engorge en bloodhoest morgen detonation, dark day rising. yeps agenda vol!!!!! |
|
hehehe Word gezellie Veel Bier enzo Mwoeha! "Sehnsucht" |
|
Tering,Koppijn nu en de vloer was weer is spekglad Pijn ende au enzo Was Vettt! "Sehnsucht" |
|
was zeker vet wat mij gewoon op valt is dat detonation heel stiekum de nederlandse at the gates is, en echt bergen nederlandse bands wegspeelt. Die gasten beheersen hun instrumenten gewoon 1e klas. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Index / Concerten |