![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Metalnight in de Bastille te Schoonhoven met Detonation en DarkdayRising, check www.debastille.com voor meer info ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
detonation schopt kont!!! ik zal aanwezig zijn ![]() ![]() ![]() |
|
*schop* A.s. zaterdag dus! Bastille, Spoor 11 Spoorstraat 11 2871 TN Schoonhoven 0182 383095 [Dit bericht is gewijzigd door Frituurmaster op 23-11-2004 13:43] Schutters!! ![]() |
|
Ik ben er ook bij! ![]() ![]() |
|
schop again! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
*hengst ende schop!* ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
tja misschien willen we wel gewoon mensen in de Bastille hebben; misschien hebben sommige mensen hun agenda voor dit weekend nog niet volgepropt enzo...hmm? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
vanavond kutschurft, engorge en bloodhoest morgen detonation, dark day rising. yeps agenda vol!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
hehehe Word gezellie Veel Bier enzo Mwoeha! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Tering,Koppijn nu en de vloer was weer is spekglad Pijn ende au enzo Was Vettt! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
was zeker vet ![]() wat mij gewoon op valt is dat detonation heel stiekum de nederlandse at the gates is, en echt bergen nederlandse bands wegspeelt. Die gasten beheersen hun instrumenten gewoon 1e klas. ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |