|
Auteur: |
|
|
Nortt - Nattetale en D¢den Deens eenmansproject, langzame (depressieve) rauwe black. |
|
als je een echte goede oude deathmetalband wilt horen kan ik je alleen maar slaughter(uit canada) aanbevelen. deze lp is onlangs heruitgebracht op cd en is wel heel errug goed!!! |
|
hmmm klinkt goed, ben namelijk een beetje uitgekeken van wat er nu allemaal in de winkels ligt en veel bandjes wat ik leuk vind worden steeds softer. dat is natuurlijk niet de bedoeling. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-11-2001 16:42] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het la eerder in een genoemde topic Abhorrer (uit Korea) lekker rauw Ignorance is bliss |
|
quote:Denk eerder dat je smaak extremer wordt. |
|
Zou je denken arjen. [off topic] hmmm ja misschien wel jah ik heb toch ook al geheime verkering met jou! [off topic] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wat nou off topic... Misschien moet je eens naar Sereade of Darkness gaan luisteren.. da's echt VET HARD MAN! http://www.serenadeofdarkness.com ofzo (ik weet het ook niet percies) Dit slaat nergens op. |
|
quote: hmmmm jah mark vet hard jah.... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben ik 't mee eens. Serenade of Darkness is echt wel de meest brute band die ik ooit gehoord heb. Total misanthropy. Eric med oss! |
|
Ik heb nog een cd liggen van Omnihierophantom (hopen dat ik het goed spel): da's AvantGarde Black Luceferian Metal (of Luceferian Black Metal, da kan ook ). Als je deze geluisterd hebt druipen je hersens uit je oren: bruut met hoofdletter B (-->Bruut!, dus) Als je er in geinteresseerd bent, stuur ik hem wel op... [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 23-11-2001 18:25] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Hmm, eigenlijk lopen we een beetje sarcastisch te doen als 't op Serenade aankomt. |
|
Genoeg gare bands in de scene, Lies... Als we straks internet hebben zoeken we ons suf... Deal? |
|
quote: hehe serenade. die gasten van nepenthe en die andere bandjes willen niet meer met SoD spelen omdat ze veel te arrogant zijn. Op al die festjes in en rond ede is dus geen SoD meer. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 29-11-2001 10:23] |
|
quote:Hehe maf, uit de richting van Serenade hoorde ik juist het omgedraaide. Maar 't boeit niet, ik vind er toch niet veel aan. En snap ook niet waarom ze hier in de buurt zo de hemel (hel?) in worden geprezen. |
|
quote: Eerlijk gezegt maakt het me niet zoveel uit.. ik vind het tof voor BIJL enzo dat ze zoveel konden optreden, maar ik denk dat iedereen in een straal van 20 KM rond veenendaal ze nou toch wel vaak genoeg gezien heeft.. Andere bands verdienen ook kansen.. Ik wacht nog steeds op een cd'tje, om dan eens goed te kunnen luisteren wat ze ervan gemaakt hebben.. |
|
Ik vind het vooral voor bijl erg leuk, maar ik vind ook dat ze wel een beetje vaak zorgen dat ze zelf in de escape kunnen spelen terwijl veel mensen ook wel eens andere bands willen zien. |
|
uhh ik heb nog 2 oude bootlegs van Cradle Of Filth, wel in mp3, dus niet origineel, maar wat een kutgeluid is dat zeg |
Index / Heavy Metal |