|
Auteur: |
|
|
Kent iemand hier de band Exilia? Ik vind het namelijk wel een hele gafe band! Binnenkort staan ze in het voorprogramma van Rammstein Je kan ook kijken op: www.exilia.de [Dit bericht is gewijzigd door Lielo op 10-10-2004 18:02] |
|
Leer vervoegen. Leer spellen. Leuk voor je. Welkom. |
|
Leuk inkomertje voor 1,4,5 november en 6,16 december "Sehnsucht" |
|
quote: Gast, wat bezielt jou nu eigenlijk helemaal. Ik ben echt benieuwd. Waarom wil iemand ALLES hebben van Rammstein? Waarom ALLE uitvoeringen van de nieuwe CD, ook al is een detail op het hoesje het enige verschil? Waarom? Waarom koop je voor dat geld niet andere muziek? Ik ben oprecht benieuwd... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Geen flauw idee....Echt niet Gewoon verzamelen alles,Vind ik leuk Rammstein is HET gewoon voor mij En geloof me je bent niet de enige die het niet snapt Als je ooit is een auto met Rammsteinstickers en Rammstein kentekenplaathouders en nummerbord ziet rijden ben ik het "Sehnsucht" |
|
Ik heb ooit een reportage gezien over uber-fans van allerlei artiesten. Het schijnt dus echt een psychische afwijking te zijn. Had iets met geborgenheid, zwakke zelfbeeld etc. te maken. Ik ken de details niet meer zo goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik kan je zeggen dat daar wel wat in zit Verder hou ik mn bek erover "Sehnsucht" |
|
quote: Aha, je hebt dus WEL een flauw idee . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ghehe,JA Nou moe je niet denken dat ik homo ben he "Sehnsucht" |
|
quote: dat was toch al algemeen bekend? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Grmpf... Sommige mensen onthouden ook alles "Sehnsucht" |
|
m'n geheugen is zo slecht nog niet They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Ik vergat alleen de 't' Grapjas. |
|
Nee hoor... quote: Drummer nodig? |
|
Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
postscriptivm: Waar ben je in de naam den vrede meê bezig in je avantaar? EDIT: Vrede is vrouwlijk [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 23-10-2004 15:40] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
Index / Muziek algemeen |