|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga absoluut voor kleine zaaltjes. Grote stadions ben ik (nog) niet geweest. Festivals zoals bv. Waldrock, ook leuk, maar toch niet mijn voorkeur. Stonehenge aan de andere kant weer wel, maar dat is veel kleiner opgezet. Dead things grow from deep inside... |
|
ik heb zelf een groot voorstander van zaaltjes en festivals, maar geen grote stadionconcerten; deze missen gewoon een stukk ambiance. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Kleine zalen en festivals (dan vooral de kleinere tenten, mainstage is weer minder). Bazzio Attacks!!! |
|
Ik vind compacte zalen het charmantst... maar enkele band komen beter tot hun recht op festivals zoals Monstermagnet destijds in '95 op Pukkelpop...dat was tof!!! Hangt m.i.af van band tot band... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik vind de grotere concerten wel tof zoals laatst ttp kleinere zalen wil ik ook wel eens bezoeken, als is dat niet zo vaak meer als een jaar of wat terug. |
|
Vond slayer optreden toen in brabanthallen ook wel cool, lekker ruimte, dus niet kapot zweten, (tot slayer kwam dan hehe) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ja slayer pit was erg warm heb me nog een shirt gekost hehehe |
|
Ik ben het gedeeltelijk eens over het geluid op Festivals. De uitzondering schijnt (een paar vrienden zijn er geweest) Wacken te zijn. Ze zeiden dat superlatieven te kort schoten, maar het was iets in de trant van: Vet, Bruut etc..etc... Ignorance is bliss |
|
Ik ga het liefste voor een klein zaaltje, welke band dan ook, de sfeer is dan veel intiemer |
|
Zelf treed ik het liefst op in een enorm stadion, afgeladen vol met mensen die mijn muziek helemaal te gek vinden! En die dan flink uit hun dak gaan als we beginnen, de groupies die we na afloop in de kleedkamers vinden, de champagne in de mini-fridge, etc.etc. Nou vraag ik me af: WANNEER GAAT DAT NOU EINDELIJK EENS GEBEUREN?!?! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Metal hoort in de Vooruit in Gent, die zaal is gewoon gemaaaaaaaaaaaaaaakt voor metalconcerten, en nee, ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom, en hoe ze eruit ziet ofzooo... |
|
Ik ga voor de kleine zaal. Maar een grote hal is ook wel ok. Een stadion lijkt mij helemaal niets. Heads I win, tails you lose |
|
Doe maar een goede hal of een redelijk grote zaal. Als het bier en de wc's maar goed bereikbaar zijn. Ruimte zat om te doen wat je wil en het geluid waait niet weg zoals op festivals. Festivals zijn vooral leuk om VEEL bands te checken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-11-2001 17:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The Choice [grote zaal 013]is soms te groot ja ,maar De Kleine zaal daar entegen is te gek en bijna altijd een moddervet geluid. Baroeg altijd kut geluid,en kut pilaren op foute plaatsen. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
kleine zalen |
|
quote:De keren dat ik in de baroeg was was het geluid prima. De pilaren zijn wel heel irritand inderdaad. Maar daar ga ik dan meestal maar voor staan |
|
Concerten in kleine zaaltjes vind ik over het algemeen wel erg gezellig. Het is alleen wel zo dat als je een 'grotere' band wil zien, deze toch vaak alleen in stadions of hallen optreden. Zo'n concert vind ik ook niet verkeerd, maar wel minder gezellig. the only pleasure is pain |
|
Ik vind de Baroeg zwaar heersend! (Ben er wel nog slechts 1 keer geweest.) Ik kon daar mooi bovenop bankjes staan zodat ik met mijn geringe afmetingen toch alles perfect kon zien. Dead things grow from deep inside... |
|
*vindt dat hij toch eens de Baroeg moet gaan keuren*. |
|
Moet toegeven maar één keer in de Baroeg te zijn geweest, nl. in 1998 Marduk, Mystic Circle en Centurion geloof ik.. erg vet.. pilaren kunnen kut zijn ja, maar had gelukkig een goede plek .. Wel vervelend was dat er wel een garderobe was maar dat deze geen plaats bood aan de volledige hoeveelheid mensen, zit je weer met een jas.. |
|
Kvind het ook belangrijk dat een zaal je niet probeert uit te zuigen door voor de plee een piek en voor een biertje 4 piek te vragen. Das gewoon kut! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
leuke kleine zalen zijn: -willem II-Den bosch -Kleine zaal-013 -Nieuwe Pul-uden -Effenaar-eindhoven God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Ach Baroeg is't enige wat er op metalgebied is in buurt van Rotterdam, en er treden lekker veel underground deat/black en doom banjes op dusse (dan kan het me niet schelen hoe die keet eruit ziet Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
In NIGHTTOWN (rotterdam) worden toch ook nog wel eens wat metalconcerten gegeven?? Al hoorde ik van Dwaallicht ooit dat je er beter weg kan blijven omdat het een kuttent is (aan het einde van het concert wordt je eruit gekickt omdat er discogangers naar binnen moeten ofzo) .. |
|
Iemand zei: leuke kleine zalen zijn: -willem II-Den bosch -Kleine zaal-013 -Nieuwe Pul-uden -Effenaar-eindhoven Toevoeging: -Goudvishalle Arnhem (grote van goudviskom -Unitas Wageningen (net te groot, soms leuk) -Willem I Arnhem -Baroeg R'dam -Escape Veenendaal -Ecko Utrecht.. ben hier alleen een keer geweest bij een non-metal concert -Zaaltje in Bussum (naam kwijt), schijnt erg cool te zijn, volgens Rajackar, die er een keer met Judgement day gestaan heeft In Tilburg's kleine zaal ben ik alleen geweest bij No Mercy festivals, en toen vond ik het VEEL te druk in deze zaaltjes, wat jammer was omdat er erg goede bands speelden, zoals VOMITORY! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |