![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Klopt als een bus. Wij (de moderators) zijn bezig een set met guidelines op te stellen voor onderandere dit soort misstanden in de toekomst te voorkomen. De moderators beschikkenb over de mogelijkheid op topics naar andere rubrieken te verplaatsen. Hopelijk kunnen we met de 2 nieuwe mods adequater optreden tegen dit soort [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-11-2001 11:42] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ja idd, maar dat is weer de taak van de moderators om dit bij te houden. [edit]oops, weer eens te laat[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 20-11-2001 11:41] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Klopt helemaal. Het probleem met het plaatsen van topics in "onzin" is op het moment dat velen schijnen te denken dat daar maar gewoon alles mag, en bijna ieder daar geplaatst topic uitmondt op totale bullshit. Maar het zou prettig zijn als men eerst even kijkt waar iets thuishoort. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Het is de laatste tijd ook zo druk geworden ... dat ik ook niet alle topics meer lees. Kost gewoon veel te veel tijd. Ik hoop dat de guidelines er snel doorheenkomen. ![]() |
|
Same here ... Ik zal er iig vast een aantal verplaatsen. Ik heb er nu een stuk of wat verplaatst, maar aangezien mijn internet verbinding weer eens zuigt, mogen anderen dit afmaken, ben met die eerste paar al een kwartier bezig geweest, godverse tyfus @home [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-11-2001 14:16] ![]() |
|
Heb eventueel nog wel een ideetje om mensen wat meer te sturen hun topics op de goede plek te donderen, maar is wel veel werk denk ik en heeft weer nadelen. Je zou namelijk bij het maken van een nieuwe topic, van waaruit dan ook, een extra regeltje kunnen maken met 'In welke catagorie valt dit topic' , met daar de keuzes tussen algemeen, etc.. Hiermee zorg je er in iedergeval voor dat mensen er even over nadenken, i.p.v. dat ze toevallig in algemeen staan en daar besluiten een onzin topic aan te maken die dan dus ook zowiezo in algemeen terecht komt.. ![]() |
|
Als iets dergelijks mogelijk is lijkt me dat een zeer goed idee. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
quote:Ja daar dacht ik ook al aan, gewoon een uitklap menuutje waar je uit kan kiezen. ![]() |
|
quote:Heel goed idee ... komt er van de week nog in. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |