IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Misbruik van ALGEMEEN forum
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 11:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dat mensen hun topics de meest idiote en vaak cryptische namen geven moeten ze zelf maar weten, aangezien moderators dit nog niet kunnen veranderen, maar waar ik me ook erg aan stoor is hetvolgende:

Iedereen dondert zijn topics maar neer in 'Algemeen' , terwijl ze onderwerpen hebben die zich perfect lenen voor andere forums..

Hier een paar voorbeelden van wat nu active topics zijn in algemeen, met daarachter waar deze thuishoren naar mijn inziens:

Meeting tijdens XMASSFEST -> concerten
de metal stem -> metal
RANZIG Verhaal! -> onzin
agressie... door maatschappij -> act. & media
Nightwish live - happy happy jy? -> concerten
IS DIT GEZOND !! -> onzin
DARK FUNERAL..............eindelijk _> metal
death metal of black metal? -> metal
serieuze vragen aan blackmetal-lieden ->metal
Labels -> metal
Coversongs ->metal
Heeft r iemand mijn video-materiaal?? ->metal


Pas enkele van de vele topic die misplaatst zijn.. en ja, ik donder ook wel eens een topic op de verkeerde plek,, maar toch.. zou een stuk overzichtelijker worden als mensen hun topics gewoon zoveel mogelijk goed plaatsen..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-11-2001 11:40 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Klopt als een bus. Wij (de moderators) zijn bezig een set met guidelines op te stellen voor onderandere dit soort misstanden in de toekomst te voorkomen.

De moderators beschikkenb over de mogelijkheid op topics naar andere rubrieken te verplaatsen. Hopelijk kunnen we met de 2 nieuwe mods adequater optreden tegen dit soort

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-11-2001 11:42]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-11-2001 11:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ja idd, maar dat is weer de taak van de moderators om dit bij te houden.

[edit]oops, weer eens te laat[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 20-11-2001 11:41]


Bazzio Attacks!!!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-11-2001 11:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Klopt helemaal.

Het probleem met het plaatsen van topics in "onzin" is op het moment dat velen schijnen te denken dat daar maar gewoon alles mag, en bijna ieder daar geplaatst topic uitmondt op totale bullshit.

Maar het zou prettig zijn als men eerst even kijkt waar iets thuishoort.


Dead things grow from deep inside...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-11-2001 13:26 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het is de laatste tijd ook zo druk geworden ... dat ik ook niet alle topics meer lees. Kost gewoon veel te veel tijd.

Ik hoop dat de guidelines er snel doorheenkomen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2001 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Same here ...
Ik zal er iig vast een aantal verplaatsen.

Ik heb er nu een stuk of wat verplaatst, maar aangezien mijn internet verbinding weer eens zuigt, mogen anderen dit afmaken, ben met die eerste paar al een kwartier bezig geweest, godverse tyfus @home

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-11-2001 14:16]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 22:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb eventueel nog wel een ideetje om mensen wat meer te sturen hun topics op de goede plek te donderen, maar is wel veel werk denk ik en heeft weer nadelen.

Je zou namelijk bij het maken van een nieuwe topic, van waaruit dan ook, een extra regeltje kunnen maken met 'In welke catagorie valt dit topic' , met daar de keuzes tussen algemeen, etc.. Hiermee zorg je er in iedergeval voor dat mensen er even over nadenken, i.p.v. dat ze toevallig in algemeen staan en daar besluiten een onzin topic aan te maken die dan dus ook zowiezo in algemeen terecht komt..



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-11-2001 22:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Als iets dergelijks mogelijk is lijkt me dat een zeer goed idee.


Dead things grow from deep inside...


Fire
Usericon van Fire
Posted 20-11-2001 22:45 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 20 november 2001 22:35 schreef Valorian666 het volgende:
Heb eventueel nog wel een ideetje om mensen wat meer te sturen hun topics op de goede plek te donderen, maar is wel veel werk denk ik en heeft weer nadelen.

Je zou namelijk bij het maken van een nieuwe topic, van waaruit dan ook, een extra regeltje kunnen maken met 'In welke catagorie valt dit topic' , met daar de keuzes tussen algemeen, etc.. Hiermee zorg je er in iedergeval voor dat mensen er even over nadenken, i.p.v. dat ze toevallig in algemeen staan en daar besluiten een onzin topic aan te maken die dan dus ook zowiezo in algemeen terecht komt..


Ja daar dacht ik ook al aan, gewoon een uitklap menuutje waar je uit kan kiezen.



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-11-2001 23:28 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 20 november 2001 22:35 schreef Valorian666 het volgende:
Heb eventueel nog wel een ideetje om mensen wat meer te sturen hun topics op de goede plek te donderen, maar is wel veel werk denk ik en heeft weer nadelen.

Je zou namelijk bij het maken van een nieuwe topic, van waaruit dan ook, een extra regeltje kunnen maken met 'In welke catagorie valt dit topic' , met daar de keuzes tussen algemeen, etc.. Hiermee zorg je er in iedergeval voor dat mensen er even over nadenken, i.p.v. dat ze toevallig in algemeen staan en daar besluiten een onzin topic aan te maken die dan dus ook zowiezo in algemeen terecht komt..


Heel goed idee ... komt er van de week nog in.


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen