|
Auteur: |
|
|
|
|
ook voor alle At the Gates-fans? Hoes ziet er iig tof uit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat neem ik maar met korreltje zout. De plaat klinkt goed, maar ik vind em niet zo bijzonder. Wat ik persoonlijk mis, zijn herkenbare nummers en een eigen smoel.....is dit de eerste plaat van Impious? |
|
nee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
quote: ai..... *zet The Crown maar weer eens op* edit: moet toegeven, Toxic Paranoia rost wel de pannen van je dak idd... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-10-2004 14:39] |
|
Ik heb wel een promo thuis liggen, maar nog geen tijd gehad om hem te beluisteren. Ga ze morgen live in de Biebob zien (als voorprogramma van Amon Amarth). |
|
quote: Idd een review van mijn hand,en ik ben zeer te spreken over deze plaat. Ik ben het natuurlijk wel gedeeltelijk met spirit in black eens,dat alles niet even origineel is,maar het klinkt als een tiet!! spelfout weggehaald... |
|
De nieuwe hakt er lekker in. |
|
nu, na een paar keer luisteren bevalt ie zeker wel! Nog steeds geen meesterwerk, maar toch beter dan ik in eerste instantie dacht.....de argumenten staan echter nog steeds. |
|
Hellucinate klinkt erg lekker, de halford screams heerschen |
|
laatst gezien op TMF signature |
|
Hmmm, er staat iets over snelheids records? Dus ze beuken hard en snel? |
|
Zeer snel... |
|
jip iemand de laatste al in huis? signature |
|
ik dus wel beeeeeeeeestige schijf signature |