IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Impious - Hellucinate
Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 09-10-2004 13:12 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Vandaag vroeg ik nietsvermoedend hem te beluisteren in Velvet. FUCK!!!!
Deze heren hebben een retestrak trash-death schijf afgeleverd!!! Na het beluisteren van de eerste track zitten er al liters adrenaline in je bloed om een marathon te rennen zonder dat de handen trillen.

Voor alle The Haunted fans is dit een order om hem te halen!!!

Buy or DIE!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 09-10-2004 13:13]

There is no religion higher than Truth!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-10-2004 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-10-2004 14:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

ook voor alle At the Gates-fans?

Hoes ziet er iig tof uit

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-10-2004 14:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 13:12 schreef Faceless Unknown het volgende:

Voor alle The Haunted fans is dit een order om hem te halen!!!

Dat neem ik maar met korreltje zout. De plaat klinkt goed, maar ik vind em niet zo bijzonder. Wat ik persoonlijk mis, zijn herkenbare nummers en een eigen smoel.....is dit de eerste plaat van Impious?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-10-2004 14:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

nee

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-10-2004 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

http://www.impious.net/

vijfde album dus

Spirit In Black
Posted 09-10-2004 14:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 14:23 schreef Jenje het volgende:
http://www.impious.net/

vijfde album dus

ai.....

*zet The Crown maar weer eens op*

edit: moet toegeven, Toxic Paranoia rost wel de pannen van je dak idd...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-10-2004 14:39]

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 09-10-2004 14:42 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Ik heb wel een promo thuis liggen, maar nog geen tijd gehad om hem te beluisteren. Ga ze morgen live in de Biebob zien (als voorprogramma van Amon Amarth).

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-10-2004 14:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 13:39 schreef Jenje het volgende:
Varanus : http://www.zwaremetalen.com/recensie/3248.html

Idd een review van mijn hand,en ik ben zeer te spreken over deze plaat.
Ik ben het natuurlijk wel gedeeltelijk met spirit in black eens,dat alles niet even origineel is,maar het klinkt als een tiet!!

spelfout weggehaald...

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 17-10-2004 15:48 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

De nieuwe hakt er lekker in.

Spirit In Black
Posted 18-10-2004 21:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nu, na een paar keer luisteren bevalt ie zeker wel! Nog steeds geen meesterwerk, maar toch beter dan ik in eerste instantie dacht.....de argumenten staan echter nog steeds.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-08-2005 17:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hellucinate klinkt erg lekker, de halford screams heerschen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 17:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

laatst gezien op TMF

signature

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-08-2005 17:43 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Hmmm, er staat iets over snelheids records? Dus ze beuken hard en snel?

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:01 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Zeer snel...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jip

iemand de laatste al in huis?

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2007 20:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik dus wel

beeeeeeeeestige schijf

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com