![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Putrefied, Hatred en Deifecation maaien voor een schappelijk prijsje jouw tentje aan flarden! www.splatterpatterns.tk ![]() |
|
hmm, was misschien een beter idee geweest om de bands in de topictitel te vermelden (qua promo hier dan ![]() maar goed, als ze wat dichter in de buurt komen, ga ik denk ik wel kijken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Putrefied ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee man, zo creëer je vraag ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: d'oh, dom van me ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: heheh, je undersign heerscht ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: dank je ![]() maar dat komt vooral omdat Jenje heerst natuurlijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() En nog op een zondag ook ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Aha een mogelijke chauffeuse gespot??? ![]() |
|
quote: Kijk, dat zie ik graag! Samen pintje pakken? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
En hop! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Misschien maar eens even overleggen bij Staddijk ![]() ![]() |
|
quote: zit jij in de zogenaamde programma raad? ![]() |
|
quote: Dat zou gaaf zijn! Heb goede herinneringen aan de Staddijk. Mooie zaal. @Spirit in black: reageer jij eens op je mail, kerel ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Jep ![]() |
|
quote: Nee! ![]() U bent van Hatred neem ik aan? ![]() |
|
quote: is dat mail adres van je correct? ![]() |
|
quote: Euh ja, hoezo? ![]() |
|
quote: je hebt mail! ![]() |
|
Mail terug ![]() ![]() |
|
quote: Natuurlijk! Daar is de zondag (gecombineerd met een leuk concert) dé gelegenheid voor ![]() quote: Eeeehh.. *wijst naar boven* ![]() Dat zien we tegen die tijd wel, ik ben wel weer eens aan de beurt he? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: weinig ![]() ![]() |
|
quote: Dat klopt volledig! U heeft overigens weer mail ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Met dat laatste ben ik meer dan eens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |