|
Auteur: |
|
|
Putrefied, Hatred en Deifecation maaien voor een schappelijk prijsje jouw tentje aan flarden! www.splatterpatterns.tk |
|
hmm, was misschien een beter idee geweest om de bands in de topictitel te vermelden (qua promo hier dan ) maar goed, als ze wat dichter in de buurt komen, ga ik denk ik wel kijken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Putrefied Deifecation |
|
quote: Nee man, zo creëer je vraag What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: d'oh, dom van me Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: heheh, je undersign heerscht What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: dank je maar dat komt vooral omdat Jenje heerst natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
quote: Super! Mooi in de buurt, heb wel weer zin in een feestje.. En nog op een zondag ook ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Aha een mogelijke chauffeuse gespot??? |
|
quote: Kijk, dat zie ik graag! Samen pintje pakken? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
En hop! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Misschien maar eens even overleggen bij Staddijk |
|
quote: zit jij in de zogenaamde programma raad? |
|
quote: Dat zou gaaf zijn! Heb goede herinneringen aan de Staddijk. Mooie zaal. @Spirit in black: reageer jij eens op je mail, kerel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Jep |
|
quote: Nee! Ik stuur alles door...heb al aangegeven in het bewuste topic dat ik deze avond (Pungent Stench) geboekt heb, maar niet verantwoordelijk ben voor de supports! U bent van Hatred neem ik aan? |
|
quote: is dat mail adres van je correct? |
|
quote: Euh ja, hoezo? |
|
quote: je hebt mail! |
|
Mail terug |
|
quote: Natuurlijk! Daar is de zondag (gecombineerd met een leuk concert) dé gelegenheid voor ! quote: Eeeehh.. *wijst naar boven* Dat zien we tegen die tijd wel, ik ben wel weer eens aan de beurt he? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: weinig (heb je gereplied?) |
|
quote: Dat klopt volledig! U heeft overigens weer mail What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Met dat laatste ben ik meer dan eens Maar daar hebben we het nog over, misschien gaan er nog wel enkele ander "slachtoffers" mee |
Index / Concerten |