![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
Putrefied, Hatred en Deifecation maaien voor een schappelijk prijsje jouw tentje aan flarden! www.splatterpatterns.tk |
|||||||||
|
hmm, was misschien een beter idee geweest om de bands in de topictitel te vermelden (qua promo hier dan maar goed, als ze wat dichter in de buurt komen, ga ik denk ik wel kijken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|||||||||
|
Putrefied |
|||||||||
|
quote: Nee man, zo creëer je vraag What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|||||||||
|
quote: d'oh, dom van me Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|||||||||
|
quote: heheh, je undersign heerscht What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|||||||||
|
quote: dank je maar dat komt vooral omdat Jenje heerst natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: En nog op een zondag ook ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote: Aha een mogelijke chauffeuse gespot??? |
|||||||||
|
quote: Kijk, dat zie ik graag! Samen pintje pakken? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|||||||||
|
En hop! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|||||||||
|
Misschien maar eens even overleggen bij Staddijk |
|||||||||
|
quote: zit jij in de zogenaamde programma raad? |
|||||||||
|
quote: Dat zou gaaf zijn! Heb goede herinneringen aan de Staddijk. Mooie zaal. @Spirit in black: reageer jij eens op je mail, kerel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|||||||||
|
quote: Jep |
|||||||||
|
quote: Nee! U bent van Hatred neem ik aan? |
|||||||||
|
quote: is dat mail adres van je correct? |
|||||||||
|
quote: Euh ja, hoezo? |
|||||||||
|
quote: je hebt mail! |
|||||||||
|
Mail terug |
|||||||||
|
quote: Natuurlijk! Daar is de zondag (gecombineerd met een leuk concert) dé gelegenheid voor quote: Eeeehh.. *wijst naar boven* Dat zien we tegen die tijd wel, ik ben wel weer eens aan de beurt he? ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote: weinig |
|||||||||
|
quote: Dat klopt volledig! U heeft overigens weer mail What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|||||||||
|
quote: Met dat laatste ben ik meer dan eens |
|||||||||
| Index / Concerten |