|
Auteur: |
|
|
Grote kans dat ik hierbij ga zijn! |
|
|
|
Als ik dan kan komen, dan ben ik wel aanwezig. Maar Pleurisy speelt dan toch ook, of is dat weer een andere gig ? |
|
ik ben er ook |
|
Toegangsprijs al bekend? |
|
Yes. Wel 6 euro moet er betaald worden dus blijft er genoeg geld over voor |
|
in de voorverkoop wel te verstaan. |
|
"Maar Pleurisy speelt dan toch ook, of is dat weer een andere gig ? " > Die speelen de dag er voor met Thanatos en Soulreaver in de "targerijn" in hilversum volgens mijn "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: Ah ok, waar ligt Hilversum eigenlijk ergens ? Ik ben trouwens ali baba |
|
En in 013 speelt Pleurisy ook Hilversum ligt in de buurt van Utrecht |
|
ga daar zeker heen Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
|
|
yo deze zaterdag gewoon al, tijd vliegt! |
|
Damn gaat toch niet lukken grmbl Brekze |
|
klinkt leuk, helaas ben ik dan al ergens anders! zzz |
|
Ik kom wel |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 06-11-2004 12:49] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
vanavond ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik & vriendin zullen er zijn |
|
Zo was best heel gezellig, wel jammer dat er zoveel pauper volk is in arnhem, beetje mekkeren over cd's omdat zie die al (gebrand) hebben. Gewoon kopen!!! En heb Hagal nog gezien! En zij was idd niet dat meisje dat raar deed bij Altar in Unitas |
|
quote: Was een leuke avond Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
flesh made sin beukte iedereen er uit... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Was een gezellige avond, jammer dat zoiets altijd weer zo snel voorbij gaat! Maar zaterdag weer in Sliedrecht!!!! |
Index / Concerten |