|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
N-Plants. Ik heb het even voor je opgezocht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Stond vandaag een stuk in de Volkskrant met/over Geir Jenssen/Biosphere. Hij staat blijkbaar morgen in Amsterdam op Sonic Acts met een liveproject samen met Brian Williams (Lustmord) genaamd "Trinity". Trinity gaat over de atoombom. 'Benieuwd of het ook op CD uitkomt. Hiernaast is meneer Biosphere bezig met een project/CD over de Italiaanse vulkaan Stromboli. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
En ik ga er naar toe. Eindelijk een keer Biosphere zien. SIKED Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Verder nog tof spul daar? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Geen idee :') we gaan alleen deze avond. Ik kwam er pas een paar dagen terug achter en de passepartouts, dagkaarten etc. waren uitverkocht. Zeer veel zin in deze intellectueel verantwoorde avond. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb er ook wel zin in ja. Lustmord op Incubate 2011 was geniaal en heb Biosphere nog nooit gezien, maar wel veel van in huis. Verwacht er veel van! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |