|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zondag 17 oktober zaal open 17:30 entree 9 euro support The Ocean. Een ubergeile line up. |
|
ik ben er wel bij |
|
kijk maar uit voor mij dan |
|
ik val toch niet op.....i'm like bread... |
|
anders doe je je Death shirt weer aan, dan herken ik je wel |
|
hhmmzzz, we shall see... |
|
een roze fluffy prinsessen kroontje mag ook |
|
ben waarschijnlijk zo brak als een kanarie moet zaterdag tot 6.00 uur werken wat inhoudt dat ik rond 9.00 uur in mijn nest lig....ik zie net dat de GVH om 17.30 al open gaat? Hoe laat begint de Cult dan eigenlijk.... |
|
Ik denk dat die al om 18.00 beginnen dan. Er is de avond ervoor ook groot feest in Arnhem, dus de meeste mensen daar zullen brak zijn. En anders ben ik dat nog wel van komende donderdag--> Ranzen N Sjanzen |
|
spelen de supports dan maar 1 nummertje? Ik schat dat Cult Of Luna zo rond 20.00 uur begint. Zal morgen wel even bellen. |
|
...ik ging van de volgorde van de gvh site uit. als het precies anders om is dan zullen ze niet voor 20.00 beginnen denk ik. |
|
*ik denk dat Cult Of Luna de head-liner van de avond is* |
|
misschien moeten ze wel vroeg naar bed van hun mama |
|
ik begrijp alleen de keuze voor Heaven Shall Burn als support niet...... |
|
heaven shall burn past inderdaad niet helemaal in de line-up. the ocean daarentegen weer wel heel goed. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
met dat water kun je wel mooi de brand blussen... |
|
Als ik ergens 9 euro onder vandaan kan pulken wil ik er wel bij zijn, maar ik denk dat ik het niet ga redden. |
|
Nee ik wilde gaan maar zit krap in de kas + 9 euro heb ik er niet voor over |
|
Altijd vervelend als een band totaal niet je ding is maar muziekaal wel goed in elkaar zit (Dan wordt het afkraken wat lastig). Te Ocean is zo'n band voor mij. Ik wist niet wat ik te horen kreeg van te voren en opzich was het wel verrasend maar ik vond het niet boeiend. Het deed mij denken aan gothic metal in een experimenteel core jasje. Muziekaal technisch was het allemaal wel goed en de keyboards hadden wel wat aardige en originele/experimentele melodien (bv een fluit melodietje) Maar de vocalen vond ik niets. De grunt deed me denken aan een band vals Sirenia en de hoge cleane vocalen konden dan best goed door voor de vrouwlijke lijnen. Heaven Shall Burn klonk niet zo vet als in het Music Sacrem; Ik denk dat de galm hun daar goed deed. En volgens mij hadeen ze in het begin ook wat problemen met de aparatuur (iig met de microfoon). Na een nummer of drie begon het allemaal wel weer strak te klinken en te beuken. Lekkere live band Cult of Luna maakt net als The Ocean experimentele muziek die mij niet aanstaat. De intro's bestonden uit waazige 'trip hop' maar de muziekale stukken met zang waren ubersaai. Zeker geen muziek voor de zondag avond; Ikzag dan ook regelmatig mensen gapen en ik ben zelf na drie of vier nummers richting huis gegaa. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
gisteren de hele dag met buikgriep in bed gelegen..... |
|
Grappig... Ik vond The Ocean juist de beste band van de avond. HSB was wel oke, maar mij teveel Merauder-like en The Cult... tja... saai. |
|
quote: ik kon al geen Death shirt vinden je hebt trouwens wel wat gemist hoor, beterschap! |
|
quote:Ik vond Cult of Luna leuker en origineler dan The Ocean maar wel minder goed vol te houden oftewel een stuk saaier. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: dat is wel een erg vergezochte vergelijking Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Het is niet gezocht zo kwam het op mij over en ik moest serieus erg snel aan Sirenia denken bij die band. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |