IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : a.s. zondag Cult Of Luna & Heaven Shall Burn in de Goudvishal Volgende pagina
GVHell
Usericon van GVHell
Posted 11-10-2004 17:46 by GVHell Wijzig reactieProfiel van GVHellQuote dit bericht

zondag 17 oktober
zaal open 17:30
entree 9 euro

support The Ocean. Een ubergeile line up.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2004 19:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kunnen jullie hier in het noorden ook een Goudvishal gaan openen? Ik kijk altijd een beetje met jaloezie naar die bands die daar altijd komen

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-10-2004 19:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik ben er wel bij

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 19:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kijk maar uit voor mij dan

Spirit In Black
Posted 11-10-2004 19:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik val toch niet op.....i'm like bread...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

anders doe je je Death shirt weer aan, dan herken ik je wel

Spirit In Black
Posted 11-10-2004 19:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hhmmzzz, we shall see...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 19:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

een roze fluffy prinsessen kroontje mag ook

Spirit In Black
Posted 11-10-2004 19:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ben waarschijnlijk zo brak als een kanarie moet zaterdag tot 6.00 uur werken wat inhoudt dat ik rond 9.00 uur in mijn nest lig....ik zie net dat de GVH om 17.30 al open gaat? Hoe laat begint de Cult dan eigenlijk....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 19:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik denk dat die al om 18.00 beginnen dan. Er is de avond ervoor ook groot feest in Arnhem, dus de meeste mensen daar zullen brak zijn.

En anders ben ik dat nog wel van komende donderdag--> Ranzen N Sjanzen

Spirit In Black
Posted 11-10-2004 19:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

spelen de supports dan maar 1 nummertje?
Ik schat dat Cult Of Luna zo rond 20.00 uur begint. Zal morgen wel even bellen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 19:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

...ik ging van de volgorde van de gvh site uit. als het precies anders om is dan zullen ze niet voor 20.00 beginnen denk ik.

Spirit In Black
Posted 11-10-2004 20:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

*ik denk dat Cult Of Luna de head-liner van de avond is*

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 20:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien moeten ze wel vroeg naar bed van hun mama

Spirit In Black
Posted 11-10-2004 21:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik begrijp alleen de keuze voor Heaven Shall Burn als support niet......

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-10-2004 21:08 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

heaven shall burn past inderdaad niet helemaal in de line-up. the ocean daarentegen weer wel heel goed.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 21:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

met dat water kun je wel mooi de brand blussen...

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-10-2004 16:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Als ik ergens 9 euro onder vandaan kan pulken wil ik er wel bij zijn, maar ik denk dat ik het niet ga redden.

Awkward
Usericon van Awkward
Posted 14-10-2004 16:18 by Awkward Wijzig reactieProfiel van AwkwardQuote dit berichthttp://www.insideknowledge.net/strikeback

Nee ik wilde gaan maar zit krap in de kas + 9 euro heb ik er niet voor over

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-10-2004 23:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Altijd vervelend als een band totaal niet je ding is maar muziekaal wel goed in elkaar zit (Dan wordt het afkraken wat lastig).
Te Ocean is zo'n band voor mij. Ik wist niet wat ik te horen kreeg van te voren en opzich was het wel verrasend maar ik vond het niet boeiend. Het deed mij denken aan gothic metal in een experimenteel core jasje.
Muziekaal technisch was het allemaal wel goed en de keyboards hadden wel wat aardige en originele/experimentele melodien (bv een fluit melodietje) Maar de vocalen vond ik niets. De grunt deed me denken aan een band vals Sirenia en de hoge cleane vocalen konden dan best goed door voor de vrouwlijke lijnen.

Heaven Shall Burn klonk niet zo vet als in het Music Sacrem; Ik denk dat de galm hun daar goed deed. En volgens mij hadeen ze in het begin ook wat problemen met de aparatuur (iig met de microfoon).
Na een nummer of drie begon het allemaal wel weer strak te klinken en te beuken.
Lekkere live band

Cult of Luna maakt net als The Ocean experimentele muziek die mij niet aanstaat. De intro's bestonden uit waazige 'trip hop' maar de muziekale stukken met zang waren ubersaai. Zeker geen muziek voor de zondag avond; Ikzag dan ook regelmatig mensen gapen en ik ben zelf na drie of vier nummers richting huis gegaa.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Spirit In Black
Posted 18-10-2004 12:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

gisteren de hele dag met buikgriep in bed gelegen.....

Izegrim
Usericon van Izegrim
Posted 18-10-2004 12:46 by Izegrim Wijzig reactieProfiel van IzegrimQuote dit berichthttp://www.izegrim.nl

Grappig... Ik vond The Ocean juist de beste band van de avond. HSB was wel oke, maar mij teveel Merauder-like en The Cult... tja... saai.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-10-2004 12:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 12:36 schreef Spirit In Black het volgende:
gisteren de hele dag met buikgriep in bed gelegen.....

ik kon al geen Death shirt vinden

je hebt trouwens wel wat gemist hoor, beterschap!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-10-2004 13:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 12:46 schreef Izegrim het volgende:
Grappig... Ik vond The Ocean juist de beste band van de avond. HSB was wel oke, maar mij teveel Merauder-like en The Cult... tja... saai.
Ik vond Cult of Luna leuker en origineler dan The Ocean maar wel minder goed vol te houden oftewel een stuk saaier.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 18-10-2004 13:37 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 23:16 schreef kwelgeest het volgende:
De grunt deed me denken aan een band vals Sirenia en de hoge cleane vocalen konden dan best goed door voor de vrouwlijke lijnen.

dat is wel een erg vergezochte vergelijking

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-10-2004 13:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 13:37 schreef El Chulo het volgende:
dat is wel een erg vergezochte vergelijking
Het is niet gezocht zo kwam het op mij over en ik moest serieus erg snel aan Sirenia denken bij die band.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com